Sortida al zoo de Valls

El dia 9 de març, els alumnes de l’escola vam realitzar una excursió al zoo de Valls. La Sara G., una de les alumnes de 6è, ens ha fet una narració de l’excursió que diu així:
“Avui hem anat al zoo de Valls i hi hem estat tot el dia. Quan hem arribat al zoo, ens hem dividit en grups. El nostre grup, primer hem visitat les aus. Ha estat molt divertit i hem pogut recollir moltes plomes que hi havia pel terra. Ens han dit que no poséssim les mans a les gàbies perquè no ens piquessin. Després hem visitat els rèptils, alguns els hem pogut agafar. A continuació, els mamífers. El que més m’ha agradat ha estat la zebra perquè mai havia vist una zebra de tan a prop. Quan hem acabat del zoo i de veure tots els seus animals, hem anat a un parc de Valls. Hem estat parlant amb el Gúmer i la Pilar. Alguns han anat a llençar pedres al riu que hi ha al mateix parc. Ha estat molt divertit fer saltar les pedres per sobre de l’aigua. També hem vist ànecs de colors. Després de l’aprenentatge del zoo, hem pogut observar un ànec mascle que s’estava barallant amb una femella, els hem pogut distingir pel que ens havien ensenyat al zoo. El mascle té des del coll fins al cap un color verd fort i la femella és tota de color marró fort amb taques de color marró fluix. Ens ha agradat molt aquesta excursió, en volem fer més!!”