L’escola que pensa en tu

Tot seguit podeu gaudir de la cançó que vam gravar fa unes setmanes i que ens ha servit per poder fer el nostre Lipdub. També podeu llegir la lletra una mica més avall. Esperem que us agradi!

L’Escola Que Pensa en Tu

El nostre Lipdub

L’escola ja té un LIP DUB. Es tracta d’un vídeo en què tots els alumnes, mestres i monitors de l’escola canten una cançó, filmant una successió contínua i sense talls. Entre tots els participants i fent un recorregut per tot el centre, es canta una cançó que parla de la nostra escola i que ha estat enregistrada pels nostres alumnes.
Estem molt satisfets del resultat final perquè és la nostra cançó i nosaltres en som protagonistes. Ens va costar alguns dies de molts assajos, però finalment vam aconseguir-ho. Esperem que us agradi!

L’Escola Que Pensa en Tu