Daily Archives: 22 juny 2017

Full de Novetats Mediateca del CRP

Al darrer FULL DE NOVETATS DE LA MEDIATECA DEL CRP del mes de maig hi trobareu les darreres adquisicions d’àlbums il·lustrats i llibres ebrencs de la Fira, a més de recursos on line, revistes i les darreres publicacions que ens han arribat al CRP.

A la nova web del CRP es poden consultar tot els Fulls de Novetats del CRP publicats bimensualment: http://serveiseducatius.xtec.cat/riberadebre/recursos/full-novetats-crp/

web nodes SE-CRP

Tots els i les docents de la zona podeu rebre al vostre correu el Full de Novetats del CRP o els recursos específics que us interessin.

Podeu consultar el nostre catàleg on line Merlí, en xaxa amb els CRP de Catalunya.

I les guies de lectura que publiquem al nostre Epergam, catàleg en xarxa amb les Biblioteques Escolars de Catalunya.

Epergam CRP

Distintiu Puntedu a la nova web de la Biblioteca de l’Escola de Miravet

Cada curs anem actualitzant els blocs i webs de les biblioteques escolars.

A la Ribera ja en tenim una quinzena amb el Distintiu Puntedu.

Directori Puntedu Biblios Ribera

Aquest curs, com a novetat, s’ha dinamitzat molt bé el nou espai web de la biblioteca de l’Escola Roc LLop i Convalia de Miravet que s’ha incorporat al Directori de Blogs i Webs de Biblioteques Escolars dels Centres educatius de Catalunya.

Felicitem a l’escola per aquesta nova empenta a la biblioteca escolar !!

web biblio Miravet

Des de l’escola s’hi publiquen les activitats realitzades o programades des de la biblioteca amb els alumnes, els racons, les novetats, els contacontes,…Amb un menú lateral que ens porta a diferents espais i articles:

Butlletí Banc de Recursos Lectura

Clicant aquí trobareu el darrer butlletí del BANC DE RECURSOS DE LA LECTURA:
Del que destaquem de la secció:

• EDUCACIÓ LITERÀRIA, el projecte “BEU POESIA”, vídeopoemes gravats i il·lustrats pels alumnes.
  • BIBLIOTECA ESCOLAR, l’article de Jaume Centelles “La biblioteca escolar de qualitat, al servei de l’èxit educatiu”.
  • GUIES DE LECTURA, la selecció dels millors llibres LIJ 2016.

Recordeu que us hi podeu subscriure per a rebre el butlletí al vostre correu trimestralment.

Hi podeu accedir també per aquesta nova web des de XTEC:
Logo_BDR