Els contes de la Remei Franch a l’escola de Benissanet

Una autora riberenca que tenim molt propera és Remei Franch de Flix. Escriptora de contes infantils que captiva amb les seves històries de gats, bruixeria, amor i amistat, de nens i màgia, d’aventura i sentiments.

Té editats aquests tres llibres:

(Si cliqueu damunt de cada títol anireu a la fitxa del catàleg Epergam)

-Els gats de la Clara

-Contes de Marta i Arnau, Edicions del Pirata

Propostes didàctiques basades en els contes a la web de l’editorial:

www.edicionsdelpirata.cat

-El diable vermell, Edicions del Pirata

La presentació, organitzada des del Seminari de Biblioteques i la Biblioteca Escolar per als alumnes de primària, ha estat molt càlida. Els alumnes de cicle superior havien llegit el llibre de contes i ara estan gaudint amb les altres lectures. La trobada amb l’escriptora ha estat molt especial: Després de la presentació dels seus llibres i llegir-nos fragments de les seves històries hi ha hagut preguntes preparades del nens vers l’escriptora, intercanvi de regals, dedicatòries,…Un apropament i una vivència inoblidable.

PortadaRemeiPowerBlogMireu el blog de la Biblioteca de l’Escola Antoni Nat de Benissanet amb el recull de fotos.

RemeiFranchConteBenissanetOctubre2015

2 thoughts on “Els contes de la Remei Franch a l’escola de Benissanet

1. marta

Ha estat un plaer tenir a la Remei a l’escola de Benissanet. Hem pogut saber una miqueta més dels seus contes, que de ben segur agradaran molt a la canalla.

2. M Mercè

Vam passar una estona en bona companyia i observant com els nens i nenes podien entrar a la vida d’una escriptora de debò.