El món del còmic a l’escola de Flix

La Setmana Cultural i el Concurs Literari de Sant Jordi han estat dedicats al còmic.

Es van realitzar dues xerrades sobre la història a través dels còmics, on l’alumnat va poder veure com els dibuixants han tractat els grans esdeveniments històrics, des del punt de vista humorístic i també més seriós.

Els tallers de còmics a totes les aules van permetre conèixer i practicar tècniques de dibuixants, des del guió fins a les vinyetes, per poder fer un còmic en petit grup o individualment.

Les pel·lícules relacionades amb els còmics van embadalir a tot l’alumnat.

Al vestíbul del centre teníem:

-Una interessant exposició sobre “Artistes catalanes del món del dibuix i la pintura”, oberta també als pares i mares.

-Siluetes de personatges dels còmics infantils. Les petites per a pintar i les gegants sense cara per a fer fotos.

-Una minibiblioteca de còmics per triar, mirar i llegir.

Per acabar es va fer una gran desfilada de personatges de còmic amb música i cançons.