L'hort escolar de l'escola Sant Martí d'Arenys de Munt
Archive for 21 octubre 2011
FINALMENT HA PLOGUT
215 anys
Entre la pluja de dimecres a la nit, el que nosaltres anem regant i aquestes bones temperatures que hem estat tenint durant el mes ens han sortit moltes herbetes a l’hort i avui ens hem dedicat a anar-les treient.
![]() |
| De Hort octubre 2011 |
![]() |
| De Hort octubre 2011 |
![]() |
| De Hort octubre 2011 |
![]() |
| De Hort octubre 2011 |

















Comentaris recents