Apadrinament
Hem fet unes preguntes sobre l’apadrinament a dos nens de 6è:
1-Què és l’apadrinament?
Es tracta d’ajudar als nens petits. Cada nen gran s’ocupa d’un nen petit.
2-Què fan?
Fan activitats junts.
3-Com els ajuden els nens grans?
Estant per ells.
4-Com es fan les parelles?
Als nens petits i als grans els hi donen figures plastificades i els que tenen la mateixa figura formen una parella.
5-Quins cursos fan l’apadrinament?
6è amb P5, 5é amb P4 i 4t amb P3.
6-Quan fan l’apadrinament?
Normalment el fan per la tarda.
7-A quina hora ?
Des de les 15:00h fins a les 16:30h.
Li hem fet una pregunta a la Janina, mestra d’infantil:
-Què en penses de l’apadrinament?
I ens ha dit que li agrada molt perquè els nens grans ajuden als nens petits i els nens petits ajuden als nens grans.

