ENTREVISTA ALS NENS DE 6è
1. Com us sembla que anirà el curs?
6èA : Tot i que serà difícil, creiem que anirà bé.
6èB: Que anirà bé.
2. Us agraden les professores?
6èA: Sí, els agrada molt.
6èB: Sí, a la majoria de la classe.
3. Us sembla difícil 6è?
6èA: Sí, molt.
6èB: Si estudiem anirà bé.
4. Us agradaria quedar-vos a la escola?
6èA: Sí, molt.
6èB: Sí, molt.
5.Us agraden els vostres companys?
6èA: Sí, ens agraden.
6èB: Alguns sí.
6.Us ho heu passat bé a la escola?
6èA: Sí, molt bé.
6èB: Sí, molt.
7.Quines coses especials fareu a 6è?
6èA: Les competències bàsiques, les colònies, el Ball de Fi de Curs, el
Dia de la Castanyada (aniran a repartir castanyes disfressats de
castanyers i castanyeres), etc.
6èB: Les colònies, les festes, etc.
General
