ENTREVISTA ALS NENS DE 6è

1. Com us sembla que anirà el curs?

6èA : Tot i que serà difícil, creiem que anirà bé.
6èB: Que anirà bé.

2. Us agraden les professores?

6èA: Sí, els agrada molt.
6èB: Sí, a la majoria de la classe.

3. Us sembla difícil 6è?

6èA: Sí, molt.
6èB: Si estudiem anirà bé.

4. Us agradaria quedar-vos a la escola?

6èA: Sí, molt.
6èB: Sí, molt.

5.Us agraden els vostres companys?

6èA: Sí, ens agraden.
6èB: Alguns sí.

6.Us ho heu passat bé a la escola?

6èA: Sí, molt bé.
6èB: Sí, molt.

7.Quines coses especials fareu a 6è?

6èA: Les competències bàsiques, les colònies, el Ball de Fi de Curs, el
Dia de la Castanyada (aniran a repartir castanyes disfressats de
castanyers i castanyeres), etc.
6èB: Les colònies, les festes, etc.