ENTREVISTA A LA MÒNICA
Quina és la teva afició?
La muntanya, passejar…
On vius?
A l´Hospitalet.
Des de quan treballes en aquesta l’escola ?
Des de setembre.
T’agrada la nostra escola?
Sí molt.
Quin va ser el primer mestre que vas conèixer a l’escola?
El director.
Què és el que més t’agrada de l’escola?
L’organització, la companyia i els nens.
Quina és la teva assignatura preferida?
Matemàtiques.
Quants anys tens?
Tinc 32 anys.
T’agrada treballar com a mestra?
Sí molt.
Estàs contenta amb els teus alumnes?
A vegades.
A quines escoles has treballat?
Vallirana i Montserrat.
Què t’agradaria fer apart de ser mestre?
Una mica de tot.
General

