Apadrinament

Hem fet unes preguntes sobre l’apadrinament a dos nens de 6è:

1-Què és l’apadrinament?

Es tracta d’ajudar als nens petits. Cada nen gran s’ocupa d’un nen petit.

2-Què fan?

Fan activitats junts.

3-Com els ajuden els nens grans?

Estant per ells.

4-Com es fan les parelles?

Als nens petits i als grans els hi donen figures plastificades i els que tenen la mateixa figura formen una  parella.

5-Quins cursos fan l’apadrinament?

6è amb P5, 5é amb P4 i 4t amb P3.

6-Quan fan l’apadrinament?

Normalment el fan per la tarda.

7-A quina hora ?

Des de les 15:00h fins a les 16:30h.

Li hem fet una pregunta a la Janina, mestra d’infantil:

-Què en penses de l’apadrinament?

I ens ha dit que li agrada molt perquè els nens grans ajuden als nens petits i els nens petits ajuden als nens grans.

 

apadrinament-001 apadrinament-002 apadrinament-003 apadrinament-004

 

 



LES TRES BESSONES

dscn0275

Com es diuen?

Es diuen Paula, Carla i Noa.

 

Quin dia és el seu aniversari?

El 20 de Desembre.

 

Com feu per diferenciar-les ?

La Carla i la Paula per la roba que porten, i la Noa és diferent.

 

Com es relacionen amb els companys?

No juguen gaire amb els companys.

 

Juguen les tres soles o amb companys?

Juguen les tres soles.

 

Els agrada venir a l’escola?

Els agrada moltíssim venir a l’escola.

 

Són les primeres tres bessones en els 33 anys d’escola?

Sí, són les tres primeres.

dscn0278