Apadrinament

Hem fet unes preguntes sobre l’apadrinament a dos nens de 6è:

1-Què és l’apadrinament?

Es tracta d’ajudar als nens petits. Cada nen gran s’ocupa d’un nen petit.

2-Què fan?

Fan activitats junts.

3-Com els ajuden els nens grans?

Estant per ells.

4-Com es fan les parelles?

Als nens petits i als grans els hi donen figures plastificades i els que tenen la mateixa figura formen una  parella.

5-Quins cursos fan l’apadrinament?

6è amb P5, 5é amb P4 i 4t amb P3.

6-Quan fan l’apadrinament?

Normalment el fan per la tarda.

7-A quina hora ?

Des de les 15:00h fins a les 16:30h.

Li hem fet una pregunta a la Janina, mestra d’infantil:

-Què en penses de l’apadrinament?

I ens ha dit que li agrada molt perquè els nens grans ajuden als nens petits i els nens petits ajuden als nens grans.

 

apadrinament-001 apadrinament-002 apadrinament-003 apadrinament-004

 

 


Accions

Informacions

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>