CONCERT DE NADAL

S’acaba el trimestre i com cada any els nens i nenes de l’escola faran una Cantata per les famílies.
Els nens de P3 fins a 3r (ambdós inclosos ) faran la cantata el dimarts 23 de desembre al matí, i de 4t fins a 6è (ambdós inclosos ) faran la cantata el dilluns 22 de desembre per la tarda.

US ESPEREM A TOTS!!

BON NADAL I FELIÇ ANY NOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

L’equip de la revista.


Accions

Informacions

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>