CONCERT DE NADAL
S’acaba el trimestre i com cada any els nens i nenes de l’escola faran una Cantata per les famílies.
Els nens de P3 fins a 3r (ambdós inclosos ) faran la cantata el dimarts 23 de desembre al matí, i de 4t fins a 6è (ambdós inclosos ) faran la cantata el dilluns 22 de desembre per la tarda.
US ESPEREM A TOTS!!
BON NADAL I FELIÇ ANY NOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
L’equip de la revista.
