CONCERT DE NADAL

S’acaba el trimestre i com cada any els nens i nenes de l’escola faran una Cantata per les famílies.
Els nens de P3 fins a 3r (ambdós inclosos ) faran la cantata el dimarts 23 de desembre al matí, i de 4t fins a 6è (ambdós inclosos ) faran la cantata el dilluns 22 de desembre per la tarda.

US ESPEREM A TOTS!!

BON NADAL I FELIÇ ANY NOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

L’equip de la revista.



Recollida de llaunes

1-Per què serveix la recollida de llaunes?

Serveix per poder vendre-les. Els diners que recolliran serviran per donar-los a les escoles del Perú, per poder fer accions a favor de la sostenibilitat del planeta.

2-Qui ha proposat el tema?

L’ha proposat la càtedra UNESCO de la universitat politècnica de Barcelona conjuntament amb l’Ajuntament d’Olesa de Montserrat.

3-És cert que s’aixafaran les llaunes?

Sí, perquè no ocupin tant espai.

4-Es farà altres anys?

Ho estem estudiant.

5-On portaran les llaunes?

A una empresa de reciclatge per poder treure l’alumini.

6-Serveixen tot tipus de llaunes, per exemple: menjar, beguda…?

Només les de beguda perquè tenen alumini.

7-Es poden portar plenes o buides?

Buides i netes.

8-Quantes llaunes portem aproximadament?

Unes 2.500 aproximadament.

9-Fan el mateix a altres escoles?

Aquest any només es fa al Ferra, però el proper curs o farà a més escoles.

IMG_2976 IMG_2975 IMG_2974 IMG_2973