LA BASSA

Aquest any els nens de 5è estan fent una observació científica a la bassa que tracta de tres coses:
1. Observar la temperatura de l’aigua.
2. Observar la temperatura de l’aire.
3.Observar el PH.

bassa 009bassa 008  bassa 006bassa 005     bassa 007 bassa 004bassa 003bassa 002

Li fem unes preguntes al Toni com a encarregat de l’escola verda:
Des de quan es fa aquest projecte?
Des del curs 13-14.
Es farà altres anys?
Sí, tots els nens de 5è.
Fan el mateix a altres escoles?
Sí, com a mínim a dues, al “Pla” a Sant Andreu de la barca i a “Santa Maria” a Santa Maria de Cervelló.
Com es diuen els estris?
Es diuen termòmetre , PH ximetre.
Què aconseguim fent això ?
Conèixer les plantes, els animals i saber respectar-los.



ENTREVISTA A L’ANNA MARIA

Com ets dius?
-Anna Maria Hurtado Llongueras.

Quants anys portes treballant a l´escola?
-27 anys.

Quants anys tens?
-55 anys.

T´agrada aquesta escola?
-Sí.

Perquè vas pensar en ser professora?
-Perquè m´agraden molt els nens.

On vius?
-A Olesa de Montserrat.

Com t’hi sents?
-Molt bé.

T´agraden el teus alumnes?
-Moltíssim.

Que t’hagués agradat ser si no fossis mestre?
-Periodista.

Anna Maria