LA BASSA
Aquest any els nens de 5è estan fent una observació científica a la bassa que tracta de tres coses:
1. Observar la temperatura de l’aigua.
2. Observar la temperatura de l’aire.
3.Observar el PH.
Li fem unes preguntes al Toni com a encarregat de l’escola verda:
Des de quan es fa aquest projecte?
Des del curs 13-14.
Es farà altres anys?
Sí, tots els nens de 5è.
Fan el mateix a altres escoles?
Sí, com a mínim a dues, al “Pla” a Sant Andreu de la barca i a “Santa Maria” a Santa Maria de Cervelló.
Com es diuen els estris?
Es diuen termòmetre , PH ximetre.
Què aconseguim fent això ?
Conèixer les plantes, els animals i saber respectar-los.
General









