Drets dels Infants

1- Qui organitza la sortida?

Les monitores del menjador.

2- Hi ha més escoles que ho celebren?

Sí.

3- Quines activitats hi ha preparades?

Les gomes, saltar a la corda, la xarranca, el paracaigudes , pintar la cara i passar-nos una pilota.

4- Què és el dia internacional dels drets dels infants?

El dia que demanem que els nens tinguin més drets.

5- A quin lloc es fa?

Al Parc de l´Estatut.

6- Ha sigut difícil preparar la sortida?

Una mica.

7- Us ho heu passat bé?

Resposta de la Lucia Caliz Gea: sí, molt bé.
Resposta de l’Aina Garcia : sí.

8- Sou voluntaris? (pregunta als nois de les activitats )

Sí, ho fem perquè ens agrada.

9- Quina activitat us ha agradat més ?

El paracaigudes.



A monster at the school

On Wednesday 22nd October there was a play in the school gym. The play was called “Dr Frankenstein” and tells the story of a scientist who creates a monster. The scientist has a girlfriend, who loves him very much, and very silly assistant.

Everybody participated and some boys and girls were on the stageWe think it is a funny play.

 

INTERVIEW

 How many people are you?

-2 actors – 4 roles.

How long have you been acting out?

-7 years but 6 in the company.

 Do you like performing?

-I love it.

 How many shows hove you played?
-Lots of shows.

 What are your names?

-Shivi and Alfie (Alfonso).

 Where are you from?

-Ireland i Liverpool.

 

Theater -  006 Theater -  005 Theater -  004 Theater -  003 Theater -  002 Theater -  001



Entrevista a la Vero (discapacitada) i l’Enric (ajudant)

Perquè vas voler ser ajudant d’ una discapacitada ?
-Perquè volia aprofitar el temps per fer una cosa útil ajudant a una altra persona.
T’agrada ser-ho?
-Hi tant.
Perquè?
-Uns de els motius és que la Vero és una esportista d’èlit en el seu esport i a mi m’agraden molt els esports.
Què et sembla treballar amb una discapacitada?
-Molt bé.
Vero, t’agrada que t’ajudin?
-Depèn si ho necessito o no.
D’on sou?
-Enric: Barcelona
-Vero: sóc de les illes Canàries, però de molt petita vaig venir cap aquí.
Tens aquest problema des de que vas néixer?
-No, el problema va ser al part que vaig sortir malament.
HA SIGUT UN PLAER FER-VOS L’ENTREVISTA
-IGUALMENT

Discapacitats - 0004 Discapacitats - 0003 Discapacitats - 0002 Discapacitats - 0001



ENTREVISTA A NENS NOUS: Tània

Com et dius?

-Tània.

Quants anys tens?

-6 anys.

Vens d´un altre país?

-No.

Vens d´una altra escola? Quina?

-Sí, del Puigventós.

T’agrada aquesta escola?

-Si, per què hi ha la meva cosina.

Com t’hi sents?

-Bé.

Quan vas venir a l’escola estaves nerviosa?

-No, estaba tranquila.

Quin curs fas?

-1rB.

Has fet molts amics?

-Sí.

T’agraden els mestres que tens?

-Sí.

alumnes nous - 005



ENTREVISTA A NENS NOUS: Nerea

Com et dius?

-Nerea.

Quants anys tens?

-8 anys.

Vens d´un altre país?

-No.

Vens d´una altra escola? Quina?

-Si, de l’Hospitalet.

T’agrada aquesta escola?

-Sí.

Com t’hi sents?

-Bé.

Quan vas venir a l’escola estaves nerviosa?

-No.

Quin curs fas?

-3rB.

Has fet molts amics?

-Sí.

T’agraden els mestres que tens?

-Sí.

alumnes nous - 004



ENTREVISTA A NENS NOUS: Kelly Mayte

Com et dius?

-Kelly Mayte.

Quants anys tens?

-9 anys.

Vens d´un altre país? Quin?

-Sí, de Santa Cruz (Bolivia).

Vens d´una altre escola? Quina?

-Sí, de la Municipal 3 de Maig.

T’agrada aquesta escola?

-Sí.

Com t’hi sents?

-Normal.

Quan vas venir a l’escola estaves nerviosa?

-Sí.

Quin curs fas?

-4tA.

Has fet molts amics?

-Alguns.

T’agraden els mestres que tens?

-Sí.

alumnes nous - 003



ENTREVISTA A NENS NOUS: Edimar

Com et dius?

-Edimar.

Quants anys tens?

-10 anys.

Vens d´un altre país? Quin?

-Sí, de Bolívia.

Vens d´una altre escola? Quina?

-Si, del Sant Bernat.

T’agrada aquesta escola?

-No tant com l’ altra.

Com t’hi sents?

-Normal.

Quan vas venir a l’escola estaves nerviós?

-Sí.

Quin curs fas?

-5èB.

Has fet molts amics?

-Sí.

T’agraden els mestres que tens?

-Sí.

alumnes nous - 002



ENTREVISTA A NENS NOUS: Rukang

Com et dius?

-Rukang.

Quants anys tens?

-11 anys.

Vens d´un altre país? Quin?

-Vinc de Cartagena (Murcia) però soc xinès .

Vens d´una altre escola? Quina?

-Sí, del Vicente Berina.

T’agrada aquesta escola?

-Sí.

Com t’hi sents?

-Bé, content.

Quant vas venir a l’escola estaves nerviós?

-Sí, perquè no coneixia als companys .

Quin curs fas?

-6èA.

Has fet molts amics?

-Sí.

T’agraden els mestres que tens?

-Sí.

alumnes nous - 001



LA CANTANT MALÚ TORNA A BARCELONA

Malú va tornar a exhaurir les entrades de seguida.

Malú va venir a Barcelona, al Palau Sant Jordi, i deixa bocabadades les 17.000 persones pel seu meravellós concert.

El dia 10 d’octubre Malú va tornar a venir al Palau Sant Jordi. En tan sols 10 mesos Malú va penjar un cartell que hi deia: “No hi ha més entrades “.

Al Palau Sant Jordi hi havia molts objectes perquè ningú es quedés sense cap record d’aquell concert tan emocionant : samarretes, collarets, fotos signades, la seva colònia, motxilles petites i fundes de mòbils.

A les xarxes socials moltes fans van dir que el concert va ser molt emocionant i ben “xulo”.Concert 2Concert 1