AVALUACIONS PER NENS I NENES.

AVALUACIÓ  INICIAL PER PRIMÀRIA I INFANTIL

PER ALUMNES AMB NEE

Aqui posem tot un seguit d’Avaluacions inicials, agafades del bloc  http://www.aulapt.org/ amb les quals hem

fet unes modificacions unificant proves,  canviant alguns enunciats i      dibuixos,  unificant diferentes proves, per tal d’aconseguir un document     únic  per poder fer una avaluació inicial dels nens que presenten dificultats.

Tota aquesta feina ha estat possible principalment a la mestra  d’Educació Especial  Ana Maria Arché Aubert de l’escola pública  Joan Abelló de Mollet del Vallès  i una petita aportació per part meva.

Aqui poso alguns exemples , de les avaluacions inicials de llengua i matemàtiques des de 1èr de primària fins a 4rt i una pauta d’observació inicial  per P3 , espero que us pugui ser molt útil

Aquest article ha estat publicat en General, Llengua. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

7 respostes a AVALUACIONS PER NENS I NENES.

1. yroset diu:

Hola Pedro! Quina alegria tornar a saber de tu!
    En els moments que estem passant a les escoles sort n’hi ha de trobar professionals com vosaltres que ens faciliteu la feina i que, a més, també la compartiu i la doneu a conèixer!
    Quina gran feina que heu fet amb l’Anna, us felicito, de veritat! És un excel·lent treball! I, a més, el fet de deixar-me’l compartir des del meu bloc em sembla una passada! moltes, moltíssimes gràcies, per mi, és tot un honor!
    Sincerament, heu fet una gran feina!!!
    Una abraçada molt forta i fins ben aviat company!!!
    Yolanda Roset Aligué
    Escola Lluçanès. Prats de Luçanès.

2. LauraGandía diu:

Moltes gràcies per aquest material, felicitacions!!

3. pfabreg3 diu:

Es una petita adaptació a partir de material que ja hi ha en moltes webs, espero que et sigui útil.
    Pedro

4. Encarna Alemany diu:

Gràcies per aquest material, ens estalvia molta feina,

Encarna

5. pfabreg3 diu:

Gràcies a tu per fer servir el material i mirar el meu bloc, moltes ,moltes gràcies.

6. Maria Escandell diu:

Un material molt bo i molt útil. Gràcies per dedicar-hi el vostre temps.

7. Pedro diu:

Moltes gràcies pel comentari, espero que et pugui ser ütil.
    Una salutació.
    Pedro