PROJECTE PIRATA

Aqui  enllaço l’elaboració plàstica  amb material reciclat  d’un vaixells pirata:

– Caixes de cartró. tubs de cartró, corda, corxo

– Diàris vells.

– Oueres.

–  pintura, cola, paper wc,  brides,  pegament de barra, màneg de dutxa, ….

Aquí teniu  un petit fragment d’una part del llibre l’illa del tresor , escoltant aquest primer fragment  mitjançant un audio llibre en pogut fer aquestes il·lustracions amb els alumnes de sisè.

Aquest Scene Mob s’ha realitzat per commemorar el 40è aniversari d’ECOM. El seu objectiu és promoure la igualtat d’oportunitats de les persones amb discapacitat física, per això hem volgut recrear escenaris de la vida real (una escola, una pista esportiva, la terrassa d’un bar …) on interactuen amb normalitat persones amb i sense discapacitat.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JPWFtapYOXQ&hd=1[/youtube]

Una resposta a Actualitat

1. la classe de les tortugues diu:

Pedro ens ha agradat molt el video, però el de la patata no l’hem entés.
    petonets de tots i totes, la classe de les tortugues