Des de Formació Bàsica s’ha treballat el mòdul de Geometria.
Arrel de la col•laboració amb el Museu de Ciències Naturals que ens van proporcionar la maleta de “Construccions i Animals” va sorgir un projecte comú per treballar la geometria des de la natura.
Cada nivell ha realitzat la tasca final del mòdul prenent com a referència la natura:
• Els alumnes de FI1 han dissenyat un rusc d’abelles amb un estil propi.
• A FI2 s’ha vist la relació de diferents construccions animals i humanes i han fet una interpretació personal.
• Els alumnes de FI3 han construït una plaça geomètrica utilitzant els continguts apresos en el mòdul.
• A GES1, des del mòdul d’Anglès1, s’ha representat la geometria a la ciutat. I des del mòdul de Matemàtiques II, s’ha investigat la relació entre els flocs de neu i la geometria per després crear un disseny propi.

Aquí teniu el resultat. Bones festes!!!

Geometria a la Natura from CFA Jacint Verdaguer on Vimeo.