Jordi Verdaguer i Ramón Valls
El 26 de setembre vam tenir una sessió especial del club de lectura dels dijous. Ens va visitar l’escriptor Jordi Verdaguer per a presentar el seu llibre Azahares de Granada i el Ramón Valls, un dels escriptors que condueix el club de lectura també va presentar un llibre seu: En torno a mí.
A la presentació, que es va fer al teatre del centre, van assistir-hi els membres del club de lectura, i els usuaris del programa PID i d’altres programes educatius.
El Jordi i el Ramón, a més d’explicar-nos l’argument de les seves novel·les, ens van explicar el procés de creació des de l’inici, aquelles vivències que els van fer plantejar-se escriure la novel·la. Els assistents van poder preguntar-los dubtes i curiositats sobre la lectura i l’ofici d’escriure.
Es va generar una comunicació tant fluïda entre els escriptors i el públic, que el Jordi Verdaguer va tornar-hi la setmana passada, el dia 30, per parlar sobre autors coneguts que han escrit els seus llibres des de la presó i per escoltar lectures de relats escrits pels interns. En aquesta segona sessió, el Jordi va motivar molt als interns a llegir i a escriure, i van parlar molt sobre les diferents motivacions que porten a una persona a escriure.
Esperem que torni a venir el mes vinent!
Deixa un comentari