Pàgina 3 de 8

Per l’abordatge amb els nostres alumnes és una condició fonamental i necessària proporcionar oportunitats per generar interès; cal partir d’activitats motivadores per a ells per tal de generar…

L’activitat portada a terme ha estat realitzada amb dues apps diferents (codi QR i Stop Motion). Els codi QR és una codificació de la informació. Existeixen diferents webs…

Les noves tecnologies, i en especial les tablets, faciliten l’aprenentatge a tot l’alumnat. L’aplicació utilitzada és molt fàcil d’utilitzar, molt intuïtiva. Els alumnes han d’anar fent fotos cada…

Objectius per saltar-se les barreres d’aprenentatge Reflexionar sobre els conceptes filosòfics de: Realitat, Veritat, Coneixement Investigar noves formes d’expressió i comunicació. Aprendre a treballar en equip: Saber arribar…

Conèixer i “tocar” el nostre sistema solar ja es possible a través de la realitat augmentada. La realitat augmentada enriqueix la informació presentada incorporant dades virtuals (imatges, so,…

Les noves tecnologies possibiliten la participació de tot l’alumnat. Aquesta activitat ha estat pensada per minimitzar les barreres d’aprenentatge de l’alumnat amb més dificultats. La producció del curtmetratge…

El projecte s’adequa tant als continguts de primària com de secundària. Hem treballat de forma col·laborativa amb els alumnes més petits del centre i els més grans que…

Com qualsevol adolescent, molts dels noies i noies de la Secundària de la nostra escola d’educació especial porten un telèfon mòbil i uns cascos amb ells. Per tant,…

Les eines digitals permeten optimitzar els nostres relats digitals aprofitant el doble canal de processament de la informació (verbal i visual) enunciat per Badeley, i millora l’experiència d’aprenentatge…

Los alumnos de 1º de ESO del SES Can Record de Sant Esteve de Palautordera trabajan la poesía. Las profesoras de catalán y castellano se han coordinado para…

El treball per racons en l’àrea de Llengua Catalana és un bon recurs per promoure el treball en equip i permet que els alumnes segueixin el seu ritme…

El fet d’utilitzar el seu propi mòbil, o compartir el del company, ens ajuda a que l’alumne, d’entrada, es mostri més interessat i motivat. Promovent l’autonomia i la…

La creació d’una endevinalla a partir de l’elecció d’un objecte, un espai, i la distribució de la tasca a desenvolupar o el rol de cada membre del grup…

Qualsevol tipus de proposta en què apareix una eina digital (tablet, portàtil, PDI…) que permeti complementar, donar suport, engrescar el treball que es fa a l’aula, ampliar coneixements,…

L’activitat va adreçada als alumnes de 1r i 2n de cicle inicial de l’Escola Els Til·lers d’Artesa de Lleida, posant especial atenció en els dos alumnes que realitzen…

La creació d’un còmic a partir de l’elecció d’uns personatges, uns espais… dóna la possibilitat de narrar oralment i per escrit una història fomentant la creativitat i resultant…