Aprendre , fent.

Robert SchankEn època d’avaluacions trimestrals, és quan més apareixen els dubtes d’aprenentatge, moments pràcticament terapèutics col·lectius, on els grups didàctics posen en comú les seves experiències de grups – classe, de coneixements adquirits o no i la paraula que més suscita l’interès del col·lectiu és : “actitud“, juntament amb esforç. No es tenen en compte altres termes com: Autonomia , aptituds, reflexió, … Avui proposo atenció a la figura de Robert Schank, amb l’entrevista que li va elaborar Eduard Punset amb la temàtica : ” Com s’aprèn?, Com s’ensenya?”. Reflexiona moltíssim en la cadena d’aprenetatge i de com enfocar els coneixements significatius per tal de que siguin això mateix.  Sembla curiós que els professionals que haurien d’estar més sensibilitzats en aquesta temàtica, com són els professors de llengua, són els que més impediments posen el la pràctica que exposa Robert Schank.

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/tw1VVjvMF9k " width="250" height="206" wmode="transparent" /]

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *