Avaluació a Primer de Batxillerat – Anàlisi I ( II Part)
Tot treball d’avaluació està sotmès al gaudi de les fites aconseguides ( article anterior ) com a les no realitzades per motius diversos , en quant als poc treballats per manca de temps i l‘acumulació d’exàmens i recuperacions de moltes matèries voldria destacar : audició i comprensió en harmonia de les dominants secundàries i la regió de la subdominant menor , així com el tractament de la sexta napolitana i la dominant substituta ( 6ª augmentada alemanya ) que tenia preparada amb la interpretació d’obres vocals significatives de cadascuna . El Projecte que varem començar però que segur aconseguirem acabar el proper curs és la recreació i gravació d’un Lipdubs ( eina que es propaga des fa un any per quasi tots els centres educatius ) que en aquest cas necessitava la col·laboració d’altres departaments , com el de plàstica ( per tal de recrear un efecte de colors ) i Educació física ( per la sincronització ordenada de moviments col·lectius ). Degut a la concentració de Flashmobs de Reus , ens varem desviar una mica del projecte inicial per posar coreografia i poder assistir a la concentració . Malauradament i degut als exàmens i recuperacions , així com les dates proposades al final de curs d’aquestes concentracions , no aconseguirem engegar cap dels dos projectes , tot i que barrejarem altres possibilitats com el DanceMob i el Mashup . Com a element inspirador per a recrear aquestes eines no realitzades , aquest vídeo reprodueix de forma molt creativa , l’originalitat del nostre proper projecte .
[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/M8QgeESiPZA" width="300" height="247" wmode="transparent" /]