Pokemon de mitologia clàssica

Bona nit, amics i amigues de les Clàssiques,

Fa pocs dies li vaig demanar permís a la Margalida per poder publicar al vostre blog. Moltes gràcies per convidar-nos-hi!

Us volíem compartir l’última de les aventures que estem iniciant amb l’alumnat de Roses. Es tracta d’experimentar amb l’app Metaverse: un entorn de programació que permet dissenyar jocs amb realitat augmentada, fotos i vídeos 360… d’una manera molt intuïtiva. Hi ha força tutorials a internet i no és gaire complicat.

Ja teniu els mòbils a punt? Us atreviu a caçar bèsties mítiques?

codi qr

Codi QR per accedir amb l’app Metaverse

El centaure Quiró us guiarà en un joc a l’estil Pokemon que hem anomenat Monstres i Mites.

Ens faria molta il·lusió que ho provéssiu i ens deixéssiu un comentari amb les vostres impressions, errades que hàgiu detectat… N’estem aprenent. Disculpeu si es penja o alguna prova no us funciona del tot bé.

Esperem que us divertiu i que ens retrobem tots plegats a l’Olimp.

Salutacions des de l’Alt Empordà.

Francesc Nadal / Montserrat Fiol

@illARgonauta

Quant a FRANCESC NADAL RIUS

Professor d'Economia, FOL i AGE a Roses
Aquest article s'ha publicat dins de Monstres, Videojocs i etiquetat amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Pokemon de mitologia clàssica

1. Enhorabona, Francesc, Montserrat i alumnes de l’Alt Empordà! Fantàstic! Quan m’incorpori a la feina de ben segur en caçarem ben moltes. Un plaer que vulgueu compartir hic et nunc amb nosaltres les vostres sempre interessants iniciatives. Fins ben aviat!

2. Berta Cantó diu:

Hola Francesc i aràcnids,

Avui, amb els de 2n d’ESO de Cultura Clàssica de l’Institut Bellvitge de L’Hospitalet de Llobregat, l’hem provat a l’aula i els ha agradat. 🙂

Un cop descarregada l’App i el lector QR, el wifi de l’institut ha funcionat lent però prou bé (amb només dades no sé si ens n’haguéssim sortit). També hem tingut els típics problemes tècnics (alumnes sense play store, espai de memòria per descarregar-se res més, etc.), però, per sort, alguns mòbils sí que han funcionat i tot ha anat molt bé.

Proposta per a les properes versions:

Un cop resolta cada pregunta, les bèsties podrien aparèixer barrejades i escampades per l’espai visual i que fos l’alumne qui hagués de seleccionar i caçar l’ésser preguntat. Seria més semblant al Pokémon original i podríem treure’ls pel pati.