Per què els déus varen castigar Sísif?

Comencem un nou curs escolar, tot rebent la felicitació a Xtecblocs per al premi Edublogs i tot recuperant belles i velles tradicions escoltant dins el programa de rtve No es un día cualquiera l’espai Verba volant d’Emilio del Río(@emilio_delrio), premi nacional de la SEEC.

Què en saps de Sísif? Quina pervivència coneixes en la literatura, llengua, cinema, publicitat, còmic, art…? El mite de Sísif en El Cafè de la Granota de Jesús Moncada? “Sísif” d’Agustí Bartra…? Quina relació podem establir entre el mite de Sísif i els refugiats sirians…?

Concursus: Per cert, de quin emperador es tracta? #Sisyphe

Quant a Margalida Capellà Soler

Professora de clàssiques de l'institut Premià de Mar.
Aquest article s'ha publicat dins de Càstig, General, Pervivència, Pervivència en l'art, Pervivència en la literatura espanyola, Pervivència publicitat, Sísif i etiquetat amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Per què els déus varen castigar Sísif?

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *