Trobada de Biblioteques Escolars de Catalunya

2ª Trobada Pedagògica de Biblioteques Escolars de Catalunya, organItzada pel Departament d’Ensenyament, Programa Puntedu,

dimarts 30 de maig a l’Institut Eugeni d’Ors de Badalona,

sota el tema TREBALL EN XARXA: SUMAR ÉS GUANYAR !

Inscripció fins al 25 de maig.

Podeu consultar el programa de la jornada clicant aquí.

programa_jornada_biblioteques PUNTEDU_2017

El seu objectiu és donar a conèixer la importància del treball en xarxa entre biblioteca escolar-serveis educatius-biblioteca pública i entorn, tot mostrant algunes experiències de treball en xarxa en els territoris.

Després de la taula rodona inicial i la presentació de la nova secció XARXA DE BIBLIOTEQUES DE LA WEB DEL PROGRAMA PUNTEDU hi ha tres espais de presentació d’experiències.

Hi presentem la nostra activitat del BIBLIOCABÀS i espais de lectura compartida” des del Seminari de Biblioteques Escolars de la Ribera d’Ebre i el CRP. Mostrarem la dinàmica i els punts forts d’aquesta activitat iniciada fa 5 anys.

———–GRÀCIES A TOTS I TOTES PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ I PARTICIPACIÓ !!——–

En aquest enllaç trobareu les experiències presentades, inclosa la nostra del bibliocabàs.