Imatge relacionada

Us donem a conèixer l’enllaç de l’ Ajuntament sobre la xerrada que es farà el proper divendres 26 de maig, a les 18’30h  a l’Auditori de Cal Figueras sobre l’Escola Nova 21.

Fora molt interessant que hi poguéssiu assistir ja que, com sabeu,  l’Escola Renaixença està adherida al programa d’Escola Nova 21.

Us animem a fer-ho !

gif-preinscripcio

PREINSCRIPCIÓ CURS ESCOLAR 2017-18

El període de preinscripció pel proper curs escolar 2017-18 començarà el  dijous 23 de març i finalitzarà el dimarts 4 d’abril.

Cal trucar la secretaria de l’escola al 937712135 per sol.licitar hora per a la preinscripció.

DOCUMENTACIÓ: (original i fotocòpia)

• DNI alumne/a (si en té)
  • DNI pare/mare/tutor
  • Llibre de familia complert
  • Tarja sanitària de l’alumne/a
  • Certificat de convivència: només si l’adreça del DNI no coincideix amb l’actual del padró
  • En cas de rebre atenció especial (mèdica, psicològica..): documentació justificativa
  • En cas de separació dels tutors, caldrà presentar la conformitat d’ambdues parts

IMPRÈS OFICIAL: sol.licitud PDF imprimible

JORNADA DE PORTES OBERTES

CURS 2017-18portes_obertes

Com es ve fent els darrers anys, abans de les preinscripcions, l’escola organitza una jornada de portes obertes el dimarts 28 de febrer.
Enguany ho farem d’una manera diferent.
Farem dues visites guiades en horari lectiu.
* La primera a les 9:30: – xerrada sobre la filosofia i metodologia de l’Escola
– Visita guiada per les aules
– Esmorzar per part de l’AMPA.
* La segona, a la tarda a les 15:15, amb el mateix format que el matí.

D’aquesta manera les famílies que faran la preinscripció a l’escola podran veure
“in situ” com treballem i de quina manera. La resta de famílies també hi sou
convidades.
Aquell mateix dia, de 15 a 19h hi haurà, a la biblioteca de l’escola, un espai
habilitat per fer donació de sang del Banc de Sang i Teixits. L’alumnat de
sisè ha rebut una xerrada sobre aquest tema i ha fet l’eslògan de la campanya,
també donarà suport mentre es faci la donació.
Us hi esperem !

DIA DE LA PAUColom de la pau

Avui tots els nens i les nenes de l’escola, s’han trobat a la pista de l’escola per tal de commemorar aquest dia.

A les aules han fet un treball previ, han après cançons i plegats (com n’és tradició) han pintat un pany de paret commemoratiu del pati.

XIII CURSA SOLIDÀRIA SAVE THE CHILDREN

logo-saveEl proper 21 de novembre de 2016, a les 15h, es celebrarà en el nostre recinte escolar la cursa, on tant grans com petits, participen cada any amb entusiasme. Les familí6375873359_002acca7c0_z 6375920259_90f73167ee_zes hi sou convidades tant com a espectadors com a participants.

Us hi esperem!!!!

ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

cartellLes eleccions seran el dilluns 28 de novembre de 9 a 10 del matí, de 12:30 a 13:30 i de 16:30 a 17h  a  la  biblioteca.

Aquest any s’han de renovar 3 places del sector pares/mares i us convidem a presentar-vos per tal de formar part del Consell.

Si us voleu presentar només cal que ompliu per escrit la vostra candidatura abans del 18 de novembre, demanant a secretaria el model. Haureu de lliurar-lo  omplert a secretaria fins el mateix 18 de novembre.

US ANIMEM A TOTS I TOTES A VENIR A VOTAR, ÉS IMPORTANT ! TAMBÉ US ANIMEM PERQUÈ PRESENTEU CANDIDATURA.

AJUTS A L’ESCOLARITZACIÓ 2016-17

Ajuntament d’Els Hostalets de Pierola

ajudes

REUNIONS AMB LES FAMÍLIES DE L’ESCOLA. Setembre 2016

dibujo 13

Benvolgudes, famílies

Us donem a conèixer el calendari de reunions pel proper curs escolar 2016-17.
Les dates són les següents:

dimarts 6 setembre:

* 16h:  5è i 6è (Cicle Superior)

dimecres 7 setembre

* 16h: 3r i 4t (Cicle Mitjà)

dijous 8 setembre

* 16h: 1r i 2n (Cicle Inicial)

divendres 9 setembre

* 16h: P4 i P5

* 17h: P3

Recordem que els alumnes no assistiran a les reunions.

CALENDARI ESCOLAR 2016-17

Inici: Les classes comencen el dilluns 12 de setembre de 2016 i s’acaben el 21 de juny de 2017.

Jornada continuada: en horari de 9 a 13 hores. El 22 de desembre de 2016, del 12 al 21 de juny de 2017.

Setmana Santa: del 8 al 17 d’abril ambdós inclosos.

Dies de lliure disposició: 31 d’octubre, 5 de desembre (2016), 27 de febrer, 17 de març i 5 de juny (2017).

LLISTATS LLIBRES TEXT (2016-17)

llibrespassam-fi

PRIMER SEGON TERCER