AJUTS MENJADOR. Curs 2018-19

Benvolgudes famílies

S’ha publicat la convocatòria pels Ajuts de Menjador Escolar pel proper curs 2018-19.

Termini de presentació a l’escola del 14 d’abril al 17 de maig de 2018

Les famílies interessades podeu passar per la consergeria/secretaria de l’escola, en horari de classes, per demanar la sol.licitud. Recordeu que és una única per família; a dins ja fareu constar tots els vostres fills/es.

Adjuntem la convocatòria i les bases per a consulta

– 2018-2019 Bases menjador

PREINSCRIPCIÓ 2018-19

Del 13 al 24 d’abril de 2018

sol.licitud preinscripció

ESPAIS QUE PARLEN !!!!

Voltant per l’escola ens adonem dels petits espais, parets, sostres, vidres,….que ens parlen i ens mostren què estem fent a l’escola, com es treballa i com és el dia a dia!

Aquí us deixem una mostra!

MIREU AQUI MOLTS ALTRES ESPAIS DE L’ESCOLA : ESPAIS QUE PARLEN

Publicat dins de benvinguda, cicle inicial, cicle mitjà, cicle superior, CURS 2017-18, Decoració escola, educació infantil, materials didàctics | Deixa un comentari

DEMÀ DIJOUS, TORNEM A LES AULES!!!

Bona tarda famílies,

Demà dijous tornem a la normalitat.

Aquí us deixem, però,  unes imatges. Un regal de la natura..

Dijous Llarder

Els nens i nenes de l’escola han compartit avui una sortida a Can Mas.

Els infants d’educació infantil i el Rei Carnestoltes han arribat en autocar i han pogut jugar tots plegats a la pista d’atletisme i els voltants.

Més tard han arribat els nens i nenes d’educació primària que han anat caminant des de l’escola.
Tot i que el temps no ha acompanyat del tot, ens ho hem passat molt bé

Podeu veure’n més fotos seguint l’enllaç Dijous llarder

Publicat dins de benvinguda, cicle inicial, cicle mitjà, cicle superior, CURS 2017-18, educació infantil | Deixa un comentari

Carnaval

Com cada curs, el Rei Carnestoltes ens visita i a l’escola passen coses que no solen passar.
Aquesta setmana és ben diferent, divertida, plena de sopreses, … Us deixem un tastet del que ha pasat!

Arribada del Carnestoltes
Festa de carnaval a l’escola

Si entreu als blocs dels cursos dels vostres fills/es, en podreu veure més fotos!

Publicat dins de benvinguda, cicle inicial, cicle mitjà, cicle superior, CURS 2017-18, festes, noticiari | Deixa un comentari

Les persones VS el sistema educatiu

Hola famílies,

Volem compartir amb vosaltres aquest vídeo que ens ha fet reflexionar. És un bon punt de partida per a començar a pensar tots plegats quina escola volem pels vostres fills i filles.

Esperem que us agradi!!!

BONA CASTANYADA A TOTHOM

BNA CAST

CASTANYADA 2017

POC A POC I SENSE ADONAR-NOS HA ARRIBAT LA TARDOR I UNA DE LES FESTES MÉS ESPERADES… LA CASTANYADA!!!

A L’ESCOLA HO HEM VOLGUT CELEBRAR D’UNA MANERA DIFERENT.
AQUEST CURS LA CASTANYERA HA POGUT REPARTIR CASTANYES A TOTHOM AL BOSQUET DE L’ESCOLA, LES FAMÍLIES JUNT AMB ELS NENS I LES NENES HAN PARTICIPAT A LA FIRETA DELS SENTITS DE LA TARDOR.

CASTANYERA

HEM POGUT PARTICIPAR ALS TALLERS D’OLORAR, DE TASTAR, DE SENTIR, D’ESCOLTAR, DE MIRAR, DE TOCAR,… I HEM FET SERVIR TOTS ELS NOSTRES SENTITS PER PARTICIPAR.

PODEU ANAR VEIENT LA FOTOS AQUÍ: CASTANYADA 2017 ( anirem actualitzant fotos dorant els propers dies)

Publicat dins de benvinguda, cicle inicial, cicle mitjà, cicle superior, CURS 2017-18, educació infantil, festes, noticiari | Deixa un comentari

Primer dia d’escola

Amb energies renovades i molts projectes per fer, avui iniciem un nou curs escolar. Després de les vacances, ens retrobem entre sormiures i abraçades!

Publicat dins de benvinguda, noticiari | Deixa un comentari