MATRÍCULA Curs 2018-19

Les families dels alumnes admesos ja podeu passar per la secretaria del centre per acabar de completar la documentació.

Horari de secretària: de 9 a 2

Us donem a conèixer el calendari del procés de preinscripció i matrícula pel proper curs escolar 2018-19

• Oferta inicial de places escolars: 9 d’abril de 2018
  • Presentació de sol·licituds: del 13 al 24 d’abril de 2018
  • Presentació de documentació: fins al 25 d’abril de 2018
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 3 de maig de 2018
  • Presentació de reclamacions: del 4 al 8 de maig de 2018
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 10 de maig de 2018
  • Sorteig del número de desempat: 11 de maig de 2018, a les 11 h, als serveis centrals del Departament d’Ensenyament (Via Augusta, 202, Barcelona)
  • Llista ordenada definitiva: 15 de maig de 2018
  • Ampliació de petició de centres per a les sol·licituds que no han obtingut cap assignació (assignació d’ofici): del 31 de maig al 4 de juny de 2018
  • Oferta final de places escolars: 11 de juny de 2018
  • Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 12 de juny de 2018
  • Matrícula: del 21 al 27 de juny

Les families dels alumnes admesos ja poden passar per la secretaria del centre per acabar de completar la documentació.

Horari de secretària: de 9 a 2

Publicat dins de benvinguda, secretaria | Deixa un comentari

Treballar per projectes

Hola famílies!
Us deixem un enllaç a una pàgina en la que trobareu un petit resum dels projectes que estem duent a terme a l’escola aquest tercer trimestre.

Publicat dins de benvinguda | Deixa un comentari

Gimcana i Tallers per a tothom

El passat dimarts 24 d’abril, dins les jornades culturals d’aquest curs, els nens i nenes de l’escola han fet diferents activitats:
De P3 a 1r van fer tallers a l’escola. Us deixem un link amb les fotos.
De 2n a 6è van fer una gimcana pel poble i van esmorzar tots junts. Us deixem un link amb les fotos.

Llistes baremades. Preinscripció 2018-19

Des de dijous 3 de maig les llistes baremades amb els alumnes que han prensentat sol·licitud estaran penjades a la cartellera del vestíbul de l’escola. Les famílies podeu entrar per consultar-les.

Jocs Florals de Sant Jordi

Avui a l’escola celebrem Sant Jordi amb una nova edició dels Jocs Florals. Els nostres petits artistes de l’escola han participat al concurs literari i fotogràfic.
La creativitat dels alumnes del centre se supera en cada nova edició i per això volem felicitar-los!
Enhorabona, nois i noies per la vostra feina! Dels més menuts fins als ganàpies, esteu fets uns cracs!
Aquí us deixem les fotos de l’entrega de premis.
Bona Diada a tothom, petits i grans, princeses, cavallers i dracs!

Publicat dins de benvinguda, cicle inicial, cicle mitjà, cicle superior, educació infantil | Deixa un comentari

AJUTS MENJADOR. Curs 2018-19

Benvolgudes famílies

S’ha publicat la convocatòria pels Ajuts de Menjador Escolar pel proper curs 2018-19.

Termini de presentació a l’escola del 14 d’abril al 17 de maig de 2018

Les famílies interessades podeu passar per la consergeria/secretaria de l’escola, en horari de classes, per demanar la sol.licitud. Recordeu que és una única per família; a dins ja fareu constar tots els vostres fills/es.

Adjuntem la convocatòria i les bases per a consulta

– 2018-2019 Bases menjador

PREINSCRIPCIÓ 2018-19

Del 13 al 24 d’abril de 2018

sol.licitud preinscripció

ESPAIS QUE PARLEN !!!!

Voltant per l’escola ens adonem dels petits espais, parets, sostres, vidres,….que ens parlen i ens mostren què estem fent a l’escola, com es treballa i com és el dia a dia!

Aquí us deixem una mostra!

MIREU AQUI MOLTS ALTRES ESPAIS DE L’ESCOLA : ESPAIS QUE PARLEN

Publicat dins de benvinguda, cicle inicial, cicle mitjà, cicle superior, CURS 2017-18, Decoració escola, educació infantil, materials didàctics | Deixa un comentari

DEMÀ DIJOUS, TORNEM A LES AULES!!!

Bona tarda famílies,

Demà dijous tornem a la normalitat.

Aquí us deixem, però,  unes imatges. Un regal de la natura..

Dijous Llarder

Els nens i nenes de l’escola han compartit avui una sortida a Can Mas.

Els infants d’educació infantil i el Rei Carnestoltes han arribat en autocar i han pogut jugar tots plegats a la pista d’atletisme i els voltants.

Més tard han arribat els nens i nenes d’educació primària que han anat caminant des de l’escola.
Tot i que el temps no ha acompanyat del tot, ens ho hem passat molt bé

Podeu veure’n més fotos seguint l’enllaç Dijous llarder

Publicat dins de benvinguda, cicle inicial, cicle mitjà, cicle superior, CURS 2017-18, educació infantil | Deixa un comentari