CURSA SOLIDÀRIA SAVE THE CHILDREN 2017

El dilluns dia 20 de novembre és el dia internacional dels drets dels infants.

En commemoració, tal com s’ha estat fent durant deu anys, l’escola s’ha volgut afegir a la proposta rebuda per part de l’ONG Save the children, organitzant una cursa solidària, el mateix dilluns 20, amb els nens i nenes i la participació de les famílies.

La idea de la cursa és que cada nen/a corri per superació personal i que després la família pugui pagar-li una quantitat voluntària de diners per poder col·laborar amb l’ONG Save the Children.

Aquests diners els recollirà l’escola i s’enviaran a l’organització Save the children, que aquest any ens permetrà ajudar als nens i nenes que viuen en una situació de màxima vulnerabilitat a Sudan del Sud.

Des de les tutories, els mestres explicarem a l’alumnat l’objectiu de la cursa i el destí dels diners que guanyin participant a la mateixa.

AJUDES A L’ESCOLARITZACIÓ 2017-18

(Ajuntament d’Els Hostalets de Pierola)

S’ha obert la convocatòria per part del nostre Ajuntament per a la sol·licitud d’ajudes a l’escolarització. Els alumnes beneficiaris són tots els empadronats al nostre municipi.

Consulteu les bases de la convocatòria per a la presentació dels documents. Aquí us facilitem l’enllaç.

Primer dia d’escola 2017-2018

Amb energies renovades i molts projectes per fer, iniciem un nou curs escolar.
Després de les vacances, ens retrobem entre sormiures i abraçades!

AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADORcoberts_028

Benvolgudes famílies

Al vestíbul de l’escola i a secretaria podreu consultar l’estat dels ajuts de menjador sol.licitats al Consell Comarcal de l’Anoia.

REUNIONS AMB LES FAMÍLIES DE L’ESCOLA Setembre 2017

dibujo 13

Benvolgudes, famílies

Us donem a conèixer el calendari de reunions pel proper curs escolar 2017-18.
Les dates són les següents:

dimarts 5 setembre:

* 16h:  5è i 6è (Cicle Superior)

dimecres 6 setembre

* 16h: 3r i 4t (Cicle Mitjà)

dijous 7 setembre

* 16h: 1r i 2n (Cicle Inicial)

divendres 8 setembre

* 16h: P4 i P5

* 17h: P3

Recordem que els alumnes no assistiran a les reunions.

CALENDARI ESCOLAR 2017-18

Inici: Les classes comencen el dimarts 12 de setembre de 2017 i s’acaben el divendres 22 de juny de 2018.

Jornada continuada: en horari de 9 a 13 hores. El 22 de desembre de 2017, del 5 al 22 de juny de 2018.

Setmana Santa: del 24 de març al 2 d’abril (ambdós inclosos).

Dies de lliure disposició: 13 d’octubre, 7 de desembre (2017), 12 de febrer, 30 d’abril i 21 de maig (2018).

LLISTATS LLIBRES TEXT (2017-18)

llibrespassam-fi

Setmana de formació Escola Nova 21

Els mestres de l’escola hem participat durant aquesta setmana de juliol d’una intensa formació, repartits per les seus de Barcelona, Manresa i Lleida.

Hi ha molta feina pel davant però ben segur que l’entomarem amb ganes de construir l’escola que volem pels nostres nens i nenes.

Ara gaudiu dels vostres fills que s’ho mereixen!!!

Us desitgem un bon estiu!!!

NOU DECRET D’AVALUACIÓ

Us donem a conèixer el document que ha publicat el Departament d’Ensenyament per les famílies

info-primaria-famililies

PRIMER SEGON TERCER