EXCURSIÓ A CAN JULIÀ…….fem fang!!!

AQUEST DIVENDRES 3 DE NOVEMBRE ELS NENS I NENES D’EDUCACIÓ INFANTIL HEM ANAT D’EXCURSIÓ A CAN JULIÀ!

HEM POGUT VISITAR, OBSERVAR I DESCOBRIR ELS VOLTANTS DE LA CASA ON HI HA OLIVERES, VINYES, AZINES, HORT,…, HEM JUGAT I HEM DESCOBERT LA SENSACIÓ MERAVELLOSA DE MODELAR FANG AMB EL TORN!!!!

torn 2

VIDEO FENT UN BOL AL TORN

LES NOSTRES CARETES HO HAN DIT TOT!!!!!! HEM GAUDIT DE LES SENSACIONS QUE ENS HA PROPORCIONAT MODELAR EL FANG; UNA MICA SUAU, UN MICA FRED … I ENS HA ENCANTAT DESCOBRIR COM HEM CREAT UN FIGURA SENSE MOURE CASI LES MANS!!!!

COM QUE HEM FET MOOOOOOOLTES FOTOS, US LES PASSEM PER CURSOS PER TAL QUE US SIGU MÉS FACIL TROBAR EL VOSTRE FILL/A!
ESPEREM QUE US AGRADIN!

fotos conjuntes…. joc lliure
FOTOS P5
FOTOS DE P4
FOTOS DE P3

(durant aquesta setmana s’aniran afegint fotos!)

Publicat dins de CURS 2017-18, EDUCACIÓ INFANTIL, General | Deixa un comentari

BONA CASTANYADA

bona-castanyada_2

AQUEST CURS LA CASTANYADA L’HEM CELEBRAT D’UNA MANERA MÉS FAMILIAR, ON TANT INFANTS COM FAMÍLIES HAN POGUT JUGAR I PARTICIPAR EN LA FIRETA DELS SENTITS ( TASTAR, OLORAR, TOCAR, DESCOBRIR, ESCOLTAR, ….)

PODREU ANAR DESCOBRINT LES FOTOS EN AQUEST ENLLAÇ:CASTANYADA 2017

COMENÇA EL CONTA CONTES!!!!!

HOLA FAMÍLIES
AVUI HA COMENÇAT UNA ACTIVITAT QUE ENS AGRADA MOLT.
L’ANNA GARCÍA ARRIBA A L’ESCOLA AMB LA SEVA ACORDIÓ PER EXPLICAR-NOS CONTES!!!

AVUI HA ESTAT LA PRIMERA SESSIÓ DE CONTACONTES.
ELS INFANTS DE P3 I P2 ( ESCOLA BRESSOL LA GRANOTA) HAN ESTAT EL PRIMERS EN PARTICIPAR DE L’ACTIVITAT.
DESPRÉS HAN ESTAT ELS ALUMNES DE P4 I P5 QUE JA TENIEN GANES DE TORNAR A FER-HO!!!

CONTA CONTES 1
ELS NENS I NENES HAN GAUDIT MOLT I MOLT, ARA US TOCA A VOSALTRES MIRAR LES SEVES CARETES A LES FOTOS:PRIMERA SESSIÓ DE CONTACONTES

Publicat dins de CURS 2017-18, EDUCACIÓ INFANTIL | Etiquetat com a , , , , | Deixa un comentari

BENVINGUTS AL CURS 2017-18