LA VELLA QUARESMA

Hola famílies,                         Resultat d'imatges de vella quaresma                                                                                                     El Rei Carnestoltes ha marxat i la Vella Quaresma ha tornat. Com cada any ve amb les seves set cames i amb moltes sorpreses darrera de cadascuna.

La primera cama ha vingut amb la sorpresa de la seva cançó i el seu dibuix. Mireu quines cares tenien tots els infants.

FOTOS 1ª CAMA

Resultat d'imatges de vella quaresma

Aquí teniu una altra versió de la cançó de la Vella Quaresma que ens ha semblat divertida.

DIJOUS LLARDER

AVUI ELS NENS I NENES D’EDUCACIÓ INFANTIL HEM PASSAT EL MATÍ AMB EL REI CARNESTOLTES A CAN MAS.

TOT I QUE EL TEMPS NO HA ACOMPANYAT GAIRE, NO HA PLOGUT I HEM ESTAT JUGANT AL PARC, DESCOBRINT ELS VOLTANTS, TROBANT TRESSORS, ENS HAN PINTAT LES CARES,….

MIREU, MIREU: DIJOUS LLARDER A CAN MAS

Publicat dins de CURS 2017-18, EDUCACIÓ INFANTIL, General, P3, P4, P5 | Deixa un comentari

EMOCIONA’T………..LA RÀBIA

LES AULES D’EDUCACIÓ INFANTIL S’AMBIENTEN AMB MATERIALS I ACTIVITATS QUE PODEN CAUSAR AQUESTA EMOCIÓ ALS INFANTS.

ELS NENS I NENES PODEN MOURE’S DE MANERA LLIURE PER TOTES LES AULES TOT EXPERIMENTANT QUINA ÉS LA EMOCIÓ PRINCIPAL QUE SENTEN.

UNA VEGADA FINALITZADA A SESSIÓ D’EXPERIMENTACIÓ, ENS REUNIM A LES RESPECTIVES AULES I FEM UNA ASSAMBLEA ON TOTS I TOTES PODEN EXPRESSAR EL QUE HAN SENTIT I ELS AJUDEM A POSAR NOM.

AQUESTA SETMANA HEM INTENTAT QUE ELS INFANTS SENTIN RÀBIA NO ACONSEGUINT OBJECTIUS PROPOSATS COM ARA TRENCAR PAPERS, CARTRONS, ROBA, CINTES…. AMB L’AJUDA D’UNA SOLA MÀ ( I LA DELS ALTRES COMPANYS/ES), FER UN CAMÍ DE PECES DE DÓMINO I QUE NO CAIGUI, PINTAR AMB PINTURA VERMELLA I NEGRE… I TOTS ELS ESPAIS ARMONITZATS AMB MÚSICA MÀQUINA ( com aquesta) BEN FORTA!!!!!

AQUÍ US DEIXEM ALGUNES FOTOS:MOMENTS DE RÀBIA

ANEM AL TEATRE!!!!

ELS NENS I NENES D’EDUCACIÓ INFANTIL HEM ANAT AVUI AL TEATRE A VEURE L’OBRA “EN JAN TOTLIFAN”

LA HISTÒRIA, REPRESENTADA PER UNS TITELLES, ENS ENDINSA EN LA VIDA CÒMODE D’EN JAN, UN HOME QUE NO SAP FER RES SOL. LI HAN FET SEMPRE TOT I L’ÚNIC QUE SAP FER ÉS MANAR!!!!

ELS NENS I NENES S’HAN POGUT SENTIR REPRESENTATS, DONCS ELLS JA SABEN FER MÉS COSES QUE EN JAN!!!!

EN AQUEST ENLLAÇ PODREU VEURE ALGÚN VÍDEO:

No hem pogut fer gaires fotos però aquí us deixem unes poquetes!!!:FOTOS EN JAN TOTLIFAN

CARNAVAL

COM CADA CURS, PER AQUESTES DATES TOCA PASSAR-LO D’ALLÓ MÉS BÉ I A L’ESCOLA ESTEM BEN DISPOSSATS A FER-HO JUNTETS!!!

US ADJUNTEM LES CARPETES PER TAL QUE POGUEU GAUDIR DELS MOMENTS VISCUTS:

BENVINGUT CARNESTOLTES
P3 CARNAVAL
P4 MAQUILLAT, PENTINAT I UNGLES
P5 CONSIGNES CARNESTOLTES I BALL
FESTA DE CARNAVAL

EMOCIONA’T

EEEEIIIIIII….!
AQUEST TRIMESTRE COMENCEM A FER EL TREBALL DE LES EMOCIONS AMB RACONS AMBIENTATS.

EL DIMARTS VAM COMENÇAR AMB LA EMOCIÓ DE LA POR.

AQUEST DIMARTS VAN PODER PASSAR PER TÚNELS FOSCOS AMB MÚSICA DE POR, VAN PODER TOCAR COSES QUE NO VEIEN, VAN ENTRAR AMB ELS ULLS TAPATS I DESCALÇOS ACOMPANYATS D’UN COMPANY QUE ENS GUIAVA, …..
EN GENERAL, L’ACTIVITAT VA SER UN ÈXIT, DONCS VAN PODER GAUDIR DE LA SENSACIÓ DE TENIR POR I VAM PODER EXPLICAR QUE TENIR POR NO ÉS DOLENT, A VEGADES LA POR ENS PROTEGEIX DELS PERILLS.
POC A POC CAL ANAR SUPERANT LA CONFIANÇA EN UN MATEIX I EN ES ALTRES PER CONTROLAR AQUEST SENTIMENT.

PODEU VEURE LES FOTOS AQUÍ: EMOCIONA’T la POR

BENVINGUT CARNESTOLTES

AQUEST DILLUNS ELS NENS I NENES DE L’ESCOLA HAN DONAT LA BENVINGUDA AL REI CARNESTOLTES.

HA ARRIBAT EL REI DELS POCASOLTES, UN DESCARAT QUE VOL PASSAR-LO BÉ I ENS FA ANAR A L’ESCOLA BEN DIFERENTS!!!!!

MIREU LES FOTOS DELS NENS I NENS AL GIMÀS DE L’ESCOLA!: ARRIBADA DEL CARNESTOLTES

HEU VIST LES FOTOS DE QUAN VAM ANAR A BUSCAR EL TIÓ??????!!!!

EL PASSAT DESEMBRE VAM SORTIR TOTS ELS NENS I NENES D’EDUCACIÓ INFANTIL I DE CICLE INICIAL A BUSCAR EL TIÓ AL BOSQUET DE CAN VALLS!

AQUÍ TENIU EL LINK PER VEURE LES FOTOS! EI I CI ANEM A BUSCAR EL TIÓ JUNTS

ELS REIS DE L’ORIENT……

HOLA FAMÍLIES AQUEST ANY SEMBLA QUE ENS HEM PORAT MOLT BÉ!!!!! ELS REIS HAN PASAT PER L’ESCOLA I ENS HAN DUT DUES TAULES DE LLUM AMB UN MUNT DE JOGUINES TRASPARENT I TRASLÍCIDES PER TAL D’EXPERIMENTAR I TAMBÉ PILOTES DE MASSATGE I BIBERONS PELS BEBÉS!!!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

PODEU VEURE FOTOS DE LA TORNADA A ‘ESCOLA AQUÍ:REGALS DE REIS QUE ENS HAN DUT A L’ESCOLA I A CASA

Publicat dins de CURS 2017-18, EDUCACIÓ INFANTIL, P3, P4, P5 | Deixa un comentari

TOCATTA

ELS NENS I NENES DE 6È HAN PRACTICAT AMB INSTRUMENTS I ENS FAN UN PETIT CONCERT PER SANTA CECÍIA!

PODEU VEURE MÉS IMATGES: TOCATTA