JORNADES ESPORTIVES

Divendres passat els alumnes d’Educació Infantil vam participar a les terceres Jornades Esportives a l’escola Herois del Bruc.
Vam compartir l’activitat amb els alumnes de les escoles veïnes.

TERCERES JORNADES ESPORTIVES

Publicat dins de CURS 2017-18, EDUCACIÓ INFANTIL, General, P3, P4, P5 | Deixa un comentari

ESTADA A LA CASA DE COLÒNIES CAN PUIG (P4 i P5) i SORTIDA de P3

ETIMADES FAMÍLIES!!!

Ja estem de tornada!!! aquest final de setmana ha estat ben emocionant, per alguns dels vostres fill/es la primera vegada que dormien fora de casa però… ja podeu estar ben orgullosos !!! hem dormit mooooooooooooolt bé!

El primer dia de colònies vam compartir estones i dinar amb els infants de P3, TOTS  hem fet d’Indis, i els nens i nenes de P4 i P5 hem participar d’un munt d’activitats fins ben entrada la nit.

PREGUNTEU-NOS!!!

Ji, ji, ji!!!

Durant aquesta setmana us anirem penjant fotos aquí: p4 i p5 Estada a Can Puig I

Sortida Can Puig P3

Publicat dins de CURS 2017-18, EDUCACIÓ INFANTIL, General, P4, P5 | Deixa un comentari

BONA SETMANA SANTA

ESPEREM QUE GAUDIU MOLT DE LES VACANCES DE SETMANA SANTA,
NO US OBLIDEU DE SOMRIURE I APROFITAR CADA MINUT!!!

I ABRAÇEU-VOS!!!

US ESPEREM A TOTS/ES EL DIMARTS 3 D’ABRIL!!!!

LA PASQUA

EEEEIIIIIIII!!!!
Avui ha estat un dia fantàstic!!!

Aquest matí els alumnes d’Educació Infantil hem fet a les aules la nostra MONA amb tots els ingredients que ens ha anat duent la Vella Quaresma.

Quan tornem de vacances de Setmana Santa aquest personatges ja no hi serà amb nosaltres, però esperem poder donar la benvinguda a la Primavera amb bon temps i bona cara!!!

Podeu veure més fotos aquí:
P3A fem la mona
P3B fem la mona
P4A fem la mona
P4B fem la mona
P5 fem la mona

SORTIDA AL TOT CIRC DE COPONS

Avui tots els nens i nenes d’educació infantil hem anat d’excursió al Tot Circ de Copons. Ha sigut una sortida genial on infants i mestres hem gaudit. Aquí us deixo amb les fotos, no us les perdeu.

Resultat d'imatges de tot circ copons

MIREU AQUÍ FOTOS DE P5

CLIQUEU FOTOS DE P3 I MÉS

P4 i més. Excursió TOT CIRC

EMOCIONA’T ……………………..LA CALMA

Les aules d’Educació Infantil s’ambienten amb materials i activitats que poden causar aquesta emoció.

Els nens i nenes poden moure’s de manera lliure per totes les aules tot experimentant quina és l’emoció principal que senten.
Una vegada finalitzada la sessió d’experimentació, ens retrobem a les aules respectives i fem una assamblea on tots poden expressar el que han sentit i els ajudem a posar nom.

Aquesta vegada, la intenció ha estat que experimentin CALMA, benestar emocional, el gust per estar tranquil, de fer alguna cosa que els provoqui aquesta emoció.

Hem escollit música molt tranquil.la, ambient càlid amb llumetes i espelmetes. Hem fet Ioga, massatges amb olis d’herbes aromàtiques, pilotes, plomes, …. i una altra activitat de contacte amb la natura .
Finalment a l’assamblea de classe els nens/es han pogut explicar i comparar aquesta emoció amb les altres treballades. Com el nostre cos, cor, pulmons,… s’expressa quan hi ha una música o una altra, un ambient o un altre… I com ens sentim quan això passa!
Tot i que la qualitat de es imatges no és molt bona, aquí us deixem les fotos que hem realitzat:

EMOCIONA’T….. LA CALMA

P4 I P5 CONTACONTES….

Avui a la tarda els nens i nenes de P4 i P5 hem pogut gaudir d’una sessió de contacontes a càrrec de l’Anna Garcia

Com sempre ens ha tingut ben atents i ens ha sorprès amb nou material !!!!

MOLTES GRÀCIES

Aquí teniu més fotos:P4 I P5 CONTA CONTES

Aquí teniu les fotos de p5

LA VELLA QUARESMA

Hola famílies,                         Resultat d'imatges de vella quaresma                                                                                                     El Rei Carnestoltes ha marxat i la Vella Quaresma ha tornat. Com cada any ve amb les seves set cames i amb moltes sorpreses darrera de cadascuna.

La primera cama ha vingut amb la sorpresa de la seva cançó i el seu dibuix. Mireu quines cares tenien tots els infants.

FOTOS 1ª CAMA

Resultat d'imatges de vella quaresma

Aquí teniu una altra versió de la cançó de la Vella Quaresma que ens ha semblat divertida.

DIJOUS LLARDER

AVUI ELS NENS I NENES D’EDUCACIÓ INFANTIL HEM PASSAT EL MATÍ AMB EL REI CARNESTOLTES A CAN MAS.

TOT I QUE EL TEMPS NO HA ACOMPANYAT GAIRE, NO HA PLOGUT I HEM ESTAT JUGANT AL PARC, DESCOBRINT ELS VOLTANTS, TROBANT TRESSORS, ENS HAN PINTAT LES CARES,….

MIREU, MIREU: DIJOUS LLARDER A CAN MAS

EMOCIONA’T………..LA RÀBIA

LES AULES D’EDUCACIÓ INFANTIL S’AMBIENTEN AMB MATERIALS I ACTIVITATS QUE PODEN CAUSAR AQUESTA EMOCIÓ ALS INFANTS.

ELS NENS I NENES PODEN MOURE’S DE MANERA LLIURE PER TOTES LES AULES TOT EXPERIMENTANT QUINA ÉS LA EMOCIÓ PRINCIPAL QUE SENTEN.

UNA VEGADA FINALITZADA A SESSIÓ D’EXPERIMENTACIÓ, ENS REUNIM A LES RESPECTIVES AULES I FEM UNA ASSAMBLEA ON TOTS I TOTES PODEN EXPRESSAR EL QUE HAN SENTIT I ELS AJUDEM A POSAR NOM.

AQUESTA SETMANA HEM INTENTAT QUE ELS INFANTS SENTIN RÀBIA NO ACONSEGUINT OBJECTIUS PROPOSATS COM ARA TRENCAR PAPERS, CARTRONS, ROBA, CINTES…. AMB L’AJUDA D’UNA SOLA MÀ ( I LA DELS ALTRES COMPANYS/ES), FER UN CAMÍ DE PECES DE DÓMINO I QUE NO CAIGUI, PINTAR AMB PINTURA VERMELLA I NEGRE… I TOTS ELS ESPAIS ARMONITZATS AMB MÚSICA MÀQUINA ( com aquesta) BEN FORTA!!!!!

AQUÍ US DEIXEM ALGUNES FOTOS:MOMENTS DE RÀBIA