Homeòstasi

Segons el Termcat, és la tendència al manteniment de l’equilibri i de l’estabilitat interns en els diferents sistemes biològics, des d’una cèl·lula o un organisme fins a un ecosistema.

Més de 50 anys de viatges espacials en una imatge

Publicat per Màrius el 20 de/d' octubre de 2009

En aquesta web dinàmica del National Geographic, o en imatge fixa descarregable al Flickr, trobareu un recull de les vora 200 diferents  rutes i missions enviades pels humans en els 50 anys d’exploracions espacials.

Des de les llunyanes missions del 1957 ençà del company de viatge Sputnik a les encara actives travesses del Nous Horitzons camí de Plutó on arribaran el 2015, hi ha dibuixades les 9 expedicions al Sol o les més de 70 a la Lluna o, fins i tot, l’encara actiu -després de visitar Júpiter i Saturn- viatge més enllà dels límits del sistema solar del Voyager I.

Una imatge ben gràfica on el gruix relatiu ens fa adonar-nos que tot just comencem a conèixer els voltants més propers a la nostra casa.

50 anys de viatges espacials en una imatge

50 anys de viatges espacials en una imatge

Deixa una resposta

XHTML: Podeu utilitzar aquestes etiquetes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>