29
05
2015

1.Quants anys tens?
Tinc 34 anys.
2.Abans de què treballaves?
Com a monitor d’esport d’aventures i monitor de natació.
3.Quants anys portes fent de mestre?
Porto 6 anys fent de mestre.
4.T’agrada ser mestre?
Sí, m’agrada.
5. Si no fossis mestre quin altre treball t’agradaria fer?
M’agradaria ser guia de muntanya.
6.Que t’agrada fer en el teu temps lliure?
M’agrada fer balls de salsa i fer barranquisme.
7.T’agradaria ser mestre de nens de l’ESO o de nens de primària?
M’agrada ser mestre de nens de primària.
8. Quin animal t’agrada més?
Els animals que més m’agraden són els gossos.
9. T’agrada ser substitut?
A vegades sí i a vegades no.
10. T’agrada aquesta escola?
Sí.
11. On vius?
A Barcelona.
General
22
05
2015
Els nens i nenes de 5è aniran l’1 de Juny al Canal Olímpic de Castelldefels a fer una sortida lúdico-esportiva: Caiac individual, Tir al Arc i Barca de Rem.
Aniran amb autocar, sortiran de l’escola a les 09:00 i arribaran a les 15:30. En total aniran 42 nens i nenes.
A la motxilla hauran que portar: roba de recanvi (samarreta esportiva, pantaló esportiu i roba interior) , esmorzar, gorra, tovallola, aigua, crema solar i dinar o pícnic. I hauran de portar posada roba esportiva, sabatilles esportives i banyador.
La Camino, la professora d’educació física dels nens i nenes de 5è i 6è, ha explicat que cada activitat durarà 1 hora i que quan tots els nens acabin de fer les tres activitats tindran temps per canviar-se de roba i dinar.
Els nens i nenes no s’hauran de preocupar per si es poden fer mal, perquè cada racó esta dirigit pels monitors que són experts en aquesta classe d’activitats.

General
15
05
2015
La missió apilo consisteix en la recollida de piles a l’escola.
A l´abril als nens de 5è els van fer una xerrada sobre les piles i van fer un experiments amb una llimona, una moneda, un cargol, una bombeta led i uns cables.
Estem envoltats d’aparells de tot tipus que utilitzen piles com a font d’energia: el rellotge, el mòbil, els comandaments a distància, les joguines… Les piles i bateries són dispositius que contenen substàncies químiques que reaccionen entre elles i transformen l’energia d’aquesta reacció en electricitat.
Quan estan esgotades, aquestes substàncies químiques i materials poden fer malbé el medi ambient. Si les reciclem, el protegirem i també estalviarem molts recursos.


General
10
04
2015
1-Quants anys tens?
48 anys.
2-Estas casat?
Sí.
3-Tens fills? Quants?
Sí, 2 filles.
4-T’agrada l’escola en la que treballes?
Sí.
5-Tu decideixes ser director o ho decideix un altra persona?
Ho decideixo jo.
6-T’agrada ser director?
A estones.
7-Quants anys portes fent de director?
5 anys.
8-Quina és la feina d’un director?
Moltes tasques, per exemple: representar l’escola a diferents llocs, distribuir les tasques dels professors, atendre les famílies, preocupar-me perquè els alumnes treguin bones notes…
9-Quina és la funció que més t’agrada de la teva feina?
Ajudar a les famílies en tot el que necessitin.
10-Quina és la funció que menys t’agrada de la teva feina?
Atendre els alumnes que provoquen conflictes.

General
10
04
2015
Dijous, 12 de març els nens de 5è van fer una sortida a Poblet. Van anar a un monestir i a una cova prehistòrica. Van realitzar aquesta sortida perquè havien de començar un nou tema sobre l’edat mitjana i la prehistòria. El monestir es diu “Monestir de Poblet” i la cova “Cova de Font Major”.
El monestir és molt antic, abans hi vivien 150 monjos però ara només hi viuen 30. Els monjos, quan hi ha visites, no es deixen veure perquè volen tenir intimitat, però quan les visites s’acaben els monjos surten de la sala on estan i segueixen la seva vida normal.
Després d’anar a visitar el monestir van anar a veure les coves de l’Espluga de Francolí.
La cova és de 3000m de llargada, és una de les coves més llargues del món, però per fer tot el recorregut haurien de portar un vestit de neoprè i anar travessant el riu. El sostre és de pedra i molt baix. Durant el camí de la cova s’anaven veient diversos vídeos de com vivien els homes prehistòrics.
Al final van anar a dinar i després van tornar a l’autocar.

General
13
03
2015
Cada any fem un treball interdisciplinari. Aquest any hem decidit fer el tema dels invents, a cada classe els ha tocat un tema diferent: P3 està fent el tema dels ordinadors, P4 treballa un tema lliure, P5 està fent els robots, 1r treballa la bombeta, 2n el coet, 3r la impremta, a 4t la màquina de retratar, a 5è li ha tocat el telèfon i a 6è el submarí.
Tots els invents estan exposats a diferents parts de l’escola: vestíbul d’infantil, vestíbul de primària, parets, passadissos…
General
13
03
2015
És un tub de color negre i molt llarg que s’encén, de color violeta, il·lumina les coses que són de color blanc o fosforescent.
Nosaltres l’estem utilitzant a educació física i per l’expressió corporal.
S’utilitza per expressar sentiments, fer mímica, fer representacions d’animals, etc.

General
4
03
2015
Aquest any, per primera vegada, hem fet un concurs per veure quina classe ballava més a la rua de Carnestoltes.
Us anunciem que la classe guanyadora ha estat la de 4tB.

Se’ls ha atorgat un diploma i un regal molt dolç: “xuxes” per a tothom!
1 Com us sentiu?
Molt bé i molt impressionats!
2 Per què vau ballar tant?
Perquè ens agradava la música, ens divertíem i per guanyar el premi.
3 Us ha agradat guanyar?
Sí.
4 Us ha agradat el regal?
Sí.
5 Què us va motivar a moure-us tant?
La música i el fet que fos carnaval.
A l’Emilia també se li ha atorgat un diploma per ser la mestra que més va ballar.

General