CONCURS DE CARNAVAL

Aquest any, per primera vegada, hem fet un concurs per veure quina classe ballava més a la rua de Carnestoltes.
Us anunciem que la classe guanyadora ha estat la de 4tB.

Concurs Ball Premi
Se’ls ha atorgat un diploma i un regal molt dolç: “xuxes” per a tothom!
1 Com us sentiu?
Molt bé i molt impressionats!
2 Per què vau ballar tant?
Perquè ens agradava la música, ens divertíem i per guanyar el premi.
3 Us ha agradat guanyar?
Sí.
4 Us ha agradat el regal?
Sí.
5 Què us va motivar a moure-us tant?
La música i el fet que fos carnaval.

A l’Emilia també se li ha atorgat un diploma per ser la mestra que més va ballar.

Concurs Mestre Emilia


Accions

Informacions

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>