22
01
2016
Ara, per Nadal hem fet una decoració. Aquesta decoració consisteix en fer un arbre de Nadal amb caixes pintades pels nens de cada classe.

Educació Infantil també ha fet un arbre, però més petit. No hem posat la seva enquesta perquè no els vam trobar a classe.
Primària ha fet l’arbre més gran. També s’han exposat les postals del concurs de Nadal, que va guanyar la Claudia Chicón Frias.


En conjunt també s’han exposat els pessebres dels nens de 5è que fan religió.

Per una altre part també s’han exposat els dibuixos del nou projecte: l’hort.

Si voleu saber més de l’hort entreu a un altre tema que es titula: Nou projecte: l’hort.
ARA US MOSTRAREM L’ENQUESTA DE LES PREGUNTES:
Estadístiques
General
11
12
2015
Un professor nou que es diu Fran fa educació física en anglès a 1r, 2n, 3r i 4t.
Li hem preguntat si és fàcil fer educació física en anglès i jocs, i ens ha dit que sí.
Li hem preguntat als alumnes si els agrada fer educació física en anglès i també ens han dit que sí.
Per acabar vam preguntar als alumnes si entenien el que els hi deia el professor Fran, i si els agradava com a professor i ens han dit que sí
A nosaltres ens sembla molt positiu que es facin noves assignatures en anglès per a practicar millor l’idioma.
M’hauria agradat molt fer-ho a mi també!
PE in English from Josep Ferrà i Esteva on Vimeo.
1r, 2n, 3r, 4t
4
12
2015
Quan vam celebrar la festa de la Castanyada vam passar a fer una enquesta, us mostrem els resultats:

ALGUNS NENS D’ALGUNA CLASSE ENS VAN FER AQUESTS COMENTARIS:
Feia molta calooooor!!!!!
Volem que cada any els balls siguin diferents.
ARA TAMBÉ US MOSTRAREM FOTOS:


General
23
10
2015
A 2n fem codonyat
Entrevistem els mestres i els alumnes de 2n sobre una activitat que han realitzat amb un codonyer
-Quins ingredients heu utilitzat?
Hem utilitzat llimona, codony i sucre.
-On ho vau fer?
Ho vam fer al pati.
-Qui ho va fer?
Entre tots ho vam fer.
-Quan ho vau fer?
Ho vam fer dimecres 30 de setembre.
-Quant temps veu trigar a fer-ho?
Vam trigar tot el matí.
-Us va agrada?
Sí
-Com se us va acudir aquesta idea?
Doncs com el codonyer és el nostre arbre, vam baixar i vam veure que hi havia codonys i se’ns va acudir fer un codony.

2n
23
10
2015
A l’escola un nen de 5èA va trobar un rusc d’abelles al nostre pati, i el professor Toni Massana el va treure i hem volgut investigar sobre aquest tema…
– Qui el va descobrir?
El va descobrir en Lucas Hardoy Salamanca.
– Qui el va treure?
El va treure un professor de l’escola que es diu Toni Massana.
– Les abelles no et van picar?
No em van picar ni em van fer mal perquè va ser pel matí, i és quan les abelles estan dormint.
– On estava el rusc?
Estava al Margalló (com una espècie de palmera).
– Van fer fotos?
No.
– Quina forma tenia?
Era de forma hexagonal.
– Li va picar a algú?
Si, li va picar a un nen.
– Quantes abelles hi havien?
Hi havien 6 o 7.
– Es possible que construeixin més?
Es possible que facin un altre. És el primer que trèiem.




General
5
06
2015
Estimats lectors de la revista us informem que la revista 2014-15 ha finalitzat. Hem arribat a finals de curs i ens volem acomiadar de tots vosaltres agraint-vos el vostre interès per la revista.
Esperem a tornar-nos a veure el curs vinent amb noves informacions interessants.

5è, General
5
06
2015
Els nens de sisè van anar Tossa de Mar a fer les colònies de fi del curs 2014-2015. Els mestres que els van acompanyar van ser: els dos professors de sisè A i B la monitora de menjador de sisè i la Pilar la professora d’anglès. El menjar va ser bufet lliure.
Ells anaven a dormir entre les 12 i les 2 de la nit!
Dormien en bungalous en lliteres de dos i en cada dormien entre 3 i 6 nens.
Aquestes són algunes de les activitats que van fer: Proba d’escalada, tir al arc, discoteca, jocs lliures, tirolina, esports i sala recreativa.
Ells estaven envoltats entre dos escoles de 2n d’ESO.
S’ho van passar d’allò més bé! 

6è, General
5
06
2015
1- Quants anys tens?
– Tinc 40 anys.
2- Tens fills? Quants?
– Sí, dos fills.
3- Estas casada?
– No.
4- T’agrada el teu treball?
– Sí.
5- T’agrada l’escola on treballes?
– Sí.
6- Has treballat en altres escoles abans que en aquesta?
– No.
7- Has estudiat per a ser secretaria?
– Sí.
8- Què fas al teu treball?
– Portar la comptabilitat, obrir els expedients dels alumnes, atendre a les famílies, atendre els ferits…
9- Quina es la tasca que més t’agrada de la teva feina?
-Tractar els alumnes.
10- Quina es la tasca que menys t’agrada de la teva feina?
– Obrir la porta.

General