ATLETISME 2015-16

El diumenge 4 d’octubre van començar les primeres jornades d’atletisme 2015-16.

Va haver molts nens/es que hi van assistir, però menys que l’any passat. Encara que hi hagués menys nens, vam guanyar quasi totes les proves, en categoria femenina i masculina.

A les proves que vam guanyar sempre hi havia 1 o 2 classificats de la nostra escola pujats al pòdium.

Hi havia molta gent concursant però també animant. Això va fer que ens ho passéssim molt i molt bé!!!

Les següents jornades seran els dies: 18(encara seran de pista) i el 25 que serà el cros escolar. Us animem a vindre!!!

10 9 8 7 6 5 4 3 21


Accions

Informacions

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>