EDUCACIÓ FÍSICA EN ANGLÈS

Un professor nou que es diu Fran fa educació física en anglès a 1r, 2n, 3r i 4t.
Li hem preguntat si és fàcil fer educació física en anglès i jocs, i ens ha dit que sí.
Li hem preguntat als alumnes si els agrada fer educació física en anglès i també ens han dit que sí.
Per acabar vam preguntar als alumnes si entenien el que els hi deia el professor Fran, i si els agradava com a professor i ens han dit que sí

A nosaltres ens sembla molt positiu que es facin noves assignatures en anglès per a practicar millor l’idioma.

M’hauria agradat molt fer-ho  a mi també!

PE in English from Josep Ferrà i Esteva on Vimeo.


Accions

Informacions

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>