10
04
2015
1-Quants anys tens?
48 anys.
2-Estas casat?
Sí.
3-Tens fills? Quants?
Sí, 2 filles.
4-T’agrada l’escola en la que treballes?
Sí.
5-Tu decideixes ser director o ho decideix un altra persona?
Ho decideixo jo.
6-T’agrada ser director?
A estones.
7-Quants anys portes fent de director?
5 anys.
8-Quina és la feina d’un director?
Moltes tasques, per exemple: representar l’escola a diferents llocs, distribuir les tasques dels professors, atendre les famílies, preocupar-me perquè els alumnes treguin bones notes…
9-Quina és la funció que més t’agrada de la teva feina?
Ajudar a les famílies en tot el que necessitin.
10-Quina és la funció que menys t’agrada de la teva feina?
Atendre els alumnes que provoquen conflictes.

General
10
04
2015
Dijous, 12 de març els nens de 5è van fer una sortida a Poblet. Van anar a un monestir i a una cova prehistòrica. Van realitzar aquesta sortida perquè havien de començar un nou tema sobre l’edat mitjana i la prehistòria. El monestir es diu “Monestir de Poblet” i la cova “Cova de Font Major”.
El monestir és molt antic, abans hi vivien 150 monjos però ara només hi viuen 30. Els monjos, quan hi ha visites, no es deixen veure perquè volen tenir intimitat, però quan les visites s’acaben els monjos surten de la sala on estan i segueixen la seva vida normal.
Després d’anar a visitar el monestir van anar a veure les coves de l’Espluga de Francolí.
La cova és de 3000m de llargada, és una de les coves més llargues del món, però per fer tot el recorregut haurien de portar un vestit de neoprè i anar travessant el riu. El sostre és de pedra i molt baix. Durant el camí de la cova s’anaven veient diversos vídeos de com vivien els homes prehistòrics.
Al final van anar a dinar i després van tornar a l’autocar.

General
13
03
2015
Cada any fem un treball interdisciplinari. Aquest any hem decidit fer el tema dels invents, a cada classe els ha tocat un tema diferent: P3 està fent el tema dels ordinadors, P4 treballa un tema lliure, P5 està fent els robots, 1r treballa la bombeta, 2n el coet, 3r la impremta, a 4t la màquina de retratar, a 5è li ha tocat el telèfon i a 6è el submarí.
Tots els invents estan exposats a diferents parts de l’escola: vestíbul d’infantil, vestíbul de primària, parets, passadissos…
General
13
03
2015
És un tub de color negre i molt llarg que s’encén, de color violeta, il·lumina les coses que són de color blanc o fosforescent.
Nosaltres l’estem utilitzant a educació física i per l’expressió corporal.
S’utilitza per expressar sentiments, fer mímica, fer representacions d’animals, etc.

General
4
03
2015
Aquest any, per primera vegada, hem fet un concurs per veure quina classe ballava més a la rua de Carnestoltes.
Us anunciem que la classe guanyadora ha estat la de 4tB.

Se’ls ha atorgat un diploma i un regal molt dolç: “xuxes” per a tothom!
1 Com us sentiu?
Molt bé i molt impressionats!
2 Per què vau ballar tant?
Perquè ens agradava la música, ens divertíem i per guanyar el premi.
3 Us ha agradat guanyar?
Sí.
4 Us ha agradat el regal?
Sí.
5 Què us va motivar a moure-us tant?
La música i el fet que fos carnaval.
A l’Emilia també se li ha atorgat un diploma per ser la mestra que més va ballar.

General
11
02
2015
Hola famílies,
Seguidament podeu veure un vídeo amb l’assaig del ball de carnaval per si voleu practicar una mica a casa. Aquí podeu veure els nens i nenes de 4t A ballant. La cançó es diu TIMBER, el cantant es diu Pitbull i compta amb la col•laboració de la cantant Kesha.
Assaig Carnaval 2015 from Josep Ferrà i Esteva on Vimeo.
General
6
02
2015

Li hem preguntat a la Míriam sobre el concurs de pessebres:
-Quants anys fa que es fa el concurs de pessebres?
10 anys.
-Quins cursos participen?
Els nens de cinquè i sisè.
-Com se’t va ocórrer fer el concurs de pessebres?
Pensant que s’ho passarien bé.
-Quant nens acostumen a fer els pessebres?
Més o menys uns 10 nens de cinquè i 10 de sisè.


Preguntes al guanyador: DAVID ACEITUNO
-Com et sens després d’haver guanyar aquest premi?
Molt bé, m’agrada molt.
-Com vas fer aquest pessebre?
Vaig agafar playmobils i els vaig vestir.
-Perquè vas voler participar en el concurs?
Perquè era obligatori.


Preguntes al segon guanyador: NEREA TRIANO
-Com et sents?
Molt contenta.
-Com ho vas fer?
Amb cartró.
-Perquè vas voler participar en aquest concurs?
Perquè era obligatori.


Preguntes al tercer guanyador: EDIMAR EDDUAR GUEVARA
-Com et sents?
Content.
-Com ho vas fer?
Amb playmobils.
-Perquè vas voler participar en aquest concurs?
Perquè era obligatori.
General
23
01
2015
Com ets dius?
-Anna Maria Hurtado Llongueras.
Quants anys portes treballant a l´escola?
-27 anys.
Quants anys tens?
-55 anys.
T´agrada aquesta escola?
-Sí.
Perquè vas pensar en ser professora?
-Perquè m´agraden molt els nens.
On vius?
-A Olesa de Montserrat.
Com t’hi sents?
-Molt bé.
T´agraden el teus alumnes?
-Moltíssim.
Que t’hagués agradat ser si no fossis mestre?
-Periodista.

General