LA CASTANYADA

Quan vam celebrar la festa de la Castanyada vam passar a fer una enquesta, us mostrem els resultats:

 

grafic preguntes

 

ALGUNS NENS D’ALGUNA CLASSE ENS VAN FER AQUESTS COMENTARIS:

Feia molta calooooor!!!!!

Volem que cada any els balls siguin diferents.

 

ARA TAMBÉ US MOSTRAREM FOTOS:

Cambiar tamañoIMG_4181IMG_4176  IMG_4184 IMG_4190 IMG_4191 IMG_4201  IMG_4202



Rusc d’abelles

A l’escola un nen de 5èA va trobar un rusc d’abelles al nostre pati, i el professor Toni Massana el va treure i hem volgut investigar sobre aquest tema…

– Qui el va descobrir?

El va descobrir en Lucas Hardoy Salamanca.

– Qui el va treure?

El va treure un professor de l’escola que es diu Toni Massana.

– Les abelles no et van picar?

No em van picar ni em van fer mal perquè va ser pel matí, i és quan les abelles estan dormint.

– On estava el rusc?

Estava al Margalló (com una espècie de palmera).

– Van fer fotos?

No.

– Quina forma tenia?

Era de forma hexagonal.

– Li va picar a algú?

Si, li va picar a un nen.

– Quantes abelles hi havien?

Hi havien 6 o 7.

– Es possible que construeixin més?

Es possible que facin un altre. És el primer que trèiem.

 

rusc - 000rusc - 001rusc - 002rusc - 003



ATLETISME 2015-16

El diumenge 4 d’octubre van començar les primeres jornades d’atletisme 2015-16.

Va haver molts nens/es que hi van assistir, però menys que l’any passat. Encara que hi hagués menys nens, vam guanyar quasi totes les proves, en categoria femenina i masculina.

A les proves que vam guanyar sempre hi havia 1 o 2 classificats de la nostra escola pujats al pòdium.

Hi havia molta gent concursant però també animant. Això va fer que ens ho passéssim molt i molt bé!!!

Les següents jornades seran els dies: 18(encara seran de pista) i el 25 que serà el cros escolar. Us animem a vindre!!!

10 9 8 7 6 5 4 3 21



Cloenda de la revista

Estimats lectors de la revista us informem que la revista 2014-15 ha finalitzat. Hem arribat a finals de curs i ens volem acomiadar de tots vosaltres agraint-vos el vostre interès per la revista.

Esperem a tornar-nos a veure el curs vinent amb noves informacions interessants.

Cloenda (2)



Colònies sisè 2015

Els nens de sisè van anar Tossa de Mar a fer les colònies de fi del curs 2014-2015. Els mestres que els van acompanyar van ser: els dos professors de sisè A i B la monitora de menjador de sisè i la Pilar la professora d’anglès. El menjar va ser bufet lliure.

Ells anaven a dormir entre les 12 i les 2 de la nit!8-O Dormien en bungalous en lliteres de dos i en cada dormien entre 3 i 6 nens.

Aquestes són algunes de les activitats que van fer: Proba d’escalada, tir al arc, discoteca, jocs lliures, tirolina, esports i sala recreativa.

Ells estaven envoltats entre dos escoles de 2n d’ESO.

S’ho van passar d’allò més bé! :lol:

Colònies 6è - 001 Colònies 6è - 002 Colònies 6è - 003 Colònies 6è - 004 Colònies 6è - 005 Colònies 6è - 006

 



ENTREVISTA A L’EVA

1- Quants anys tens?

– Tinc 40 anys.

 2- Tens fills? Quants?

– Sí, dos fills.

 3- Estas casada?

– No.

4- T’agrada el teu treball?

– Sí.

 5- T’agrada l’escola on treballes?

– Sí.

 6- Has treballat en altres escoles abans que en aquesta?

– No.

 7- Has estudiat per a ser secretaria?

– Sí.

 8- Què fas al teu treball?

– Portar la comptabilitat, obrir els expedients dels alumnes, atendre a les famílies, atendre els ferits…

 9- Quina es la tasca que més t’agrada de la teva feina?

-Tractar els alumnes.

10- Quina es la tasca que menys t’agrada de la teva feina?

– Obrir la porta.

Eva



Entrevista al Daniel

DSCN0926

1.Quants anys tens?
Tinc 34 anys.
2.Abans de què treballaves?
Com a monitor d’esport d’aventures i monitor de natació.
3.Quants anys portes fent de mestre?
Porto 6 anys fent de mestre.
4.T’agrada ser mestre?
Sí, m’agrada.
5. Si no fossis mestre quin altre treball t’agradaria fer?
M’agradaria ser guia de muntanya.
6.Que t’agrada fer en el teu temps lliure?
M’agrada fer balls de salsa i fer barranquisme.
7.T’agradaria ser mestre de nens de l’ESO o de nens de primària?
M’agrada ser mestre de nens de primària.
8. Quin animal t’agrada més?
Els animals que més m’agraden són els gossos.
9. T’agrada ser substitut?
A vegades sí i a vegades no.
10. T’agrada aquesta escola?
Sí.
11. On vius?
A Barcelona.

 

 



EL TEATRE D’ANGLÈS

Els alumnes de 5è han fet un teatre en anglès, la idea de fer això va sortir d’un teatre que van fer en català per als nens d’educació infantil. Les obres que s’han fet són: la caputxeta vermella, el patufet, els tres porquets, una sopa de contes i les set cabretes. Les obres es van representar el dimarts 12/5/15 a la tarda, es van fer per als nens de primer i segon de primària de la nostra escola.

DSCN0376 DSCN0385 DSCN0387 DSCN0399 DSCN0401 DSCN0409 DSCN0411



SORTIDA AL CANAL OLÍMPIC

Els nens i nenes de 5è aniran l’1 de Juny al Canal Olímpic de Castelldefels a fer una sortida lúdico-esportiva: Caiac individual, Tir al Arc i Barca de Rem.
Aniran amb autocar, sortiran de l’escola a les 09:00 i arribaran a les 15:30. En total aniran 42 nens i nenes.
A la motxilla hauran que portar: roba de recanvi (samarreta esportiva, pantaló esportiu i roba interior) , esmorzar, gorra, tovallola, aigua, crema solar i dinar o pícnic. I hauran de portar posada roba esportiva, sabatilles esportives i banyador.
La Camino, la professora d’educació física dels nens i nenes de 5è i 6è, ha explicat que cada activitat durarà 1 hora i que quan tots els nens acabin de fer les tres activitats tindran temps per canviar-se de roba i dinar.
Els nens i nenes no s’hauran de preocupar per si es poden fer mal, perquè cada racó esta dirigit pels monitors que són experts en aquesta classe d’activitats.

1gran 2 3



MISSIÓ APILO

La missió apilo consisteix en la recollida de piles a l’escola.
A l´abril als nens de 5è els van fer una xerrada sobre les piles i van fer un experiments amb una llimona, una moneda, un cargol, una bombeta led i uns cables.
Estem envoltats d’aparells de tot tipus que utilitzen piles com a font d’energia: el rellotge, el mòbil, els comandaments a distància, les joguines… Les piles i bateries són dispositius que contenen substàncies químiques que reaccionen entre elles i transformen l’energia d’aquesta reacció en electricitat.
Quan estan esgotades, aquestes substàncies químiques i materials poden fer malbé el medi ambient. Si les reciclem, el protegirem i també estalviarem molts recursos.

DSCN0924DSCN0921