3
06
2016
Que sents treballant en aquesta escola?
Una satisfacció molt gran.
Et va agradar com et van rebre a l’escola?
Em va agradar molt.
Què penses de la classe que et va tocar?
La classe que m’ha tocat m’agrada molt. I també m’agrada ajudar-los.

Què penses de la Montse Roca com a mestra? (Rossend i Raquel)
El Rossend opina que la Montse és molt bona mestra, i s’ha adaptat molt bé a l’escola i als alumnes.
La Raquel opina que és molt bona mestra i intenta explicar-ho tot el millor possible.
Què és el que més t’agrada de la Montse?
El que més li agrada al Rossend de la Montse és el seu tarannà.
I el que més li agrada a la Raquel de la Montse és el seu sentit de l’humor.
General
13
05
2016
T’agrada la teva feina?
Molt,m’agrada molt.
Com és la teva estància a aquesta escola?
Molt agradable.
Com són els teus alumnes?
Estic molt contenta amb tots els meus alumnes, són molt amables i “carinyosos”.
Perquè estàs substituint a la Míriam?
Perquè ha tingut un acte molt generós i fins que es millori estic jo al seu lloc.

General
13
05
2016
La “mini T.E.O.” és una cursa que es fa pels infants, però també hi ha les clàssiques que són pels adults.
T.E.O. significa Trail Ermites Olesa.

Aquests són uns alumnes del Ferrà que participaran a la cursa de la “mini T.E.O.” on correran 1,5 Km.

Aquí surten alguns nens que han corregut la cursa, estan molt cansats després de córrer tant.

Aquí tenim el pòdium femení, com veieu, en les dues primeres posicions estan dues nenes del Ferrà.
General
1
04
2016
-1 Quina és la classe que més t’agrada? I la classe que es porta millor?
M’agraden totes, depèn del moment. A vegades es porta millor una classe i a vegades una altre, tot depèn del dia.
-2 Si poguessis tornar al passat, canviaries alguna cosa?
Res de res, m’agrada la meva vida tal com és.
-3 Com vas decidir que volies ser professora de música?
Jo era cantant i quan vaig decidir formar una família va ser quan vaig decidir ser professora de música perquè era una feina més estable.
-4 Quin és el teu instrument preferit?
A part de la veu, el saxòfon.
-5 Perquè vas deixar el teu grup de música?
Per ser la vostra mestra.
-6 Te’n penedeixes de fer la teva professió?
Gens ni mica.
-7 Per què vas escollir aquesta escola?
És l’escola que em va tocar, després vaig decidir quedar-me.
-8 Quan anys tenies quan vas començar a ser professora?
Vaig començar a ser professora als trenta-quatre anys. Però abans d’això combinava ser cantant amb ser professora de teatre.

General
1
04
2016
Ens ha agradat molt estar a la revista, ha estat molt divertit perquè hem pogut entrevistar a gent, aprendre a fer més coses amb l’ordinador …
Cada trimestre (3 mesos ) canviem de reporters. Fins aviat!!!!
Claudia Chicon, Ainoha Alcaraz, Miquel Martínez, Arón Capel, Núria Alvarez i Marina Carvajal.
General
18
03
2016
En Jan Perales ha guanyat el primer premi de dibuix d´Olesa
PREGUNTES I RESPOSTES
Com et sents al guanyar el primer premi ?
Em sento molt bé.
Ho vas fer amb ajuda o sense ajuda ?
Amb una mica d’ajuda.
Quin tipus de pintura vas utilitzar ?
Pintura normal.
Com a premi, et van donar alguna cosa ?
Una tela per pintar ,colors i pots de pintura.
Quanta gent es va presentar al concurs ?
Sis persones.
Quants dies vas tardar en acabar el dibuix ?
Entre dos i tres dies.
ALTRES PREGUNTES
La seva professora de dibuix es diu Gladis Figueras.
Amb aquest ha aconseguit dos premis.


General
11
03
2016
Hem anat a fer preguntes als nens de P3A i P3B:
1-Quines activitats heu fet a començament de curs? (P3A)
Jocs per a que els nens I les nenes es coneguin més. 😀
2-Estàs contenta dels alumnes que tens?(P3B)
Sí.
3-Esteu contents de la mestre? (P3B)
Sí. 😛
4-Quina mascota teniu a la classe?(P3A i P3B)
De moment no en tenim cap, però ja esta a punt d’arribar. 😥
5-Quines assignatures feu? I quina feu més?(P3A)
Plàstica , experimentació , robòtica , música i psico. La assignatura que més fem és plàstica. 😯
6-Quin es l’últim projecte o manualitat que heu fet? (P3A i P3B)
Els monstres de les emocions (groc alegria i blau tristesa) (P3A).
El dia dels padrins i el ninot de neu (P3B).
7-Quanta estona feu de pati? A vegades feu més o menys pati?(P3A)
Mitja hora i a vegades tres quarts, depèn del dia. 🙄
8-Que us agradaria que surti a la revista de la escola sobre la vostre classe?(P3A i P3B)
-El projecte dels indis. 😆
-La visita dels padrins que s’ho van passar molt bé. 😉
-El taller dels collarets amb macarrons, va ser molt divertit portar-los . 😳


General
4
03
2016
Escola Povill.
Feu alguna activitat que nosaltres no fem?
Sí, fem un tipus de matemàtiques que vosaltres no feu, matemàtiques per tothom que es tracta de fer repàs.
Fem dos tipus d’anglès que vosaltres no feu: El Taller d’anglès, que es tracta d’aprendre jugant i fent manualitats, i el Writing in English, que es tracta de practicar anglès escrivint.
En quina assignatura utilitzeu l’IPAD?
Utilitzem IPADS a medi social.
Teniu animals a l’escola?
No, no tenim animals.
AQUEST REPORTATGE L’HEM FET DEL POVILL PERQUÈ PER NOSALTRES ÉS L’ESCOLA MÉS INTERESANT D’ENTREVISTAR I PERQUÈ CONEIXIEM ALGUNES PERSONES.
GRÀCIES
General
22
01
2016
Ara, per Nadal hem fet una decoració. Aquesta decoració consisteix en fer un arbre de Nadal amb caixes pintades pels nens de cada classe.

Educació Infantil també ha fet un arbre, però més petit. No hem posat la seva enquesta perquè no els vam trobar a classe.
Primària ha fet l’arbre més gran. També s’han exposat les postals del concurs de Nadal, que va guanyar la Claudia Chicón Frias.


En conjunt també s’han exposat els pessebres dels nens de 5è que fan religió.

Per una altre part també s’han exposat els dibuixos del nou projecte: l’hort.

Si voleu saber més de l’hort entreu a un altre tema que es titula: Nou projecte: l’hort.
ARA US MOSTRAREM L’ENQUESTA DE LES PREGUNTES:
Estadístiques
General