CARNAVAL 2014
Avui, el dilluns dia 24 de febrer, el Rei Carnestoltes ens ha presentat les consignes:
– Dimarts: hem de portar unes orelles ( d’animals, de follets etc…)
– Dimecres: hem de portar mitjons ( llargs, de colors, per sobre de les sabates etc…)
– Dijous: hem de portar una cua ( d’esquirol, de lleó, etc…)
El divendres per fi arriba el gran dia, el carnaval, tots ens disfressem com vulguem.
Els mestres es disfressen tots iguals, de ……
I aquí us deixem una mostra del ball per aquells que vulgueu anar practicant!!!
Ball Carnaval from Josep Ferrà i Esteva on Vimeo.
