SORTIDES I EXCURSIONS DE L’ESCOLA
P5 VA AL MOLÍ DE L’OLI
-On heu anat?
Hem anat al Molí de l’Oli i al camp a collir olives.
-Qui heu anat?
Hem anat tots els nens i nenes de P5 (i les professores).
-Quan hi heu anat?
Hi varem anar al novembre.
-Que vareu aprendre?
Varem veure com passaven les olives per un tipus de colador que feia que es quedessin les olives i marxessin les fulles. Una de les màquines es diu “cinco lobitos”.
Aquesta entrevista l’hem fet a dos nens de P5: la Beatriz i en Mohamed.
General

