EXPOSICIÓ DE LA BASSA

IMG_1431 IMG_1433 IMG_1434 IMG_1435 IMG_1436 IMG_1437 IMG_1438 IMG_1439 IMG_1440

Aquest mes de febrer ha estat oberta la bassa per l’exposició dels pares. Ara us explicarem com s’ha construït: primer varem marcar el territori, ara té 2 metres de longitud, després varem picar amb diferents profunditats. Cada esglaó té una mida de 60 cm. A continuació, varem posar una malla geotèxtil i a sobre una làmina EPDM. El següent que varem fer va ser reforçar les vores perquè no s’escapés l’aigua. A continuació, es va anivellar i varem posar pedres i graves. També es va posar un squimer (bomba d’aigua). Seguidament es van plantar les plantes aquàtiques i finalment es va omplir.



TENIM UN NOU CONSERGE

IMG_1430

 

1-Com et dius?
-Rosauro.

2-Quants anys tens?
-57 anys.

3-Has fet de conserge a una altra escola?
-No.

4-Quin es el treball de conserge?
-Molts. Obrir portes, tancar portes… (tasques diverses).

5-T’agrada aquesta escola?
-M’encanta i els nens estan molt ben educats.

6-Has fet algun altre treball?
-Sí. Vaig treballar de moltes coses i són aquestes: tècnic de manteniment de carreteres durant 17 anys, transportista durant 3 anys i construcció durant 16 anys.