EXPOSICIÓ DE LA BASSA
Aquest mes de febrer ha estat oberta la bassa per l’exposició dels pares. Ara us explicarem com s’ha construït: primer varem marcar el territori, ara té 2 metres de longitud, després varem picar amb diferents profunditats. Cada esglaó té una mida de 60 cm. A continuació, varem posar una malla geotèxtil i a sobre una làmina EPDM. El següent que varem fer va ser reforçar les vores perquè no s’escapés l’aigua. A continuació, es va anivellar i varem posar pedres i graves. També es va posar un squimer (bomba d’aigua). Seguidament es van plantar les plantes aquàtiques i finalment es va omplir.









