EDUCACIÓ FÍSICA EN ANGLÈS
Un professor nou que es diu Fran fa educació física en anglès a 1r, 2n, 3r i 4t.
Li hem preguntat si és fàcil fer educació física en anglès i jocs, i ens ha dit que sí.
Li hem preguntat als alumnes si els agrada fer educació física en anglès i també ens han dit que sí.
Per acabar vam preguntar als alumnes si entenien el que els hi deia el professor Fran, i si els agradava com a professor i ens han dit que sí
A nosaltres ens sembla molt positiu que es facin noves assignatures en anglès per a practicar millor l’idioma.
M’hauria agradat molt fer-ho a mi també!
PE in English from Josep Ferrà i Esteva on Vimeo.
1r, 2n, 3r, 4t
