PESSEBRES A L’ESCOLA
Li hem preguntat a la Míriam sobre el concurs de pessebres:
-Quants anys fa que es fa el concurs de pessebres?
10 anys.
-Quins cursos participen?
Els nens de cinquè i sisè.
-Com se’t va ocórrer fer el concurs de pessebres?
Pensant que s’ho passarien bé.
-Quant nens acostumen a fer els pessebres?
Més o menys uns 10 nens de cinquè i 10 de sisè.
Preguntes al guanyador: DAVID ACEITUNO
-Com et sens després d’haver guanyar aquest premi?
Molt bé, m’agrada molt.
-Com vas fer aquest pessebre?
Vaig agafar playmobils i els vaig vestir.
-Perquè vas voler participar en el concurs?
Perquè era obligatori.
Preguntes al segon guanyador: NEREA TRIANO
-Com et sents?
Molt contenta.
-Com ho vas fer?
Amb cartró.
-Perquè vas voler participar en aquest concurs?
Perquè era obligatori.


Preguntes al tercer guanyador: EDIMAR EDDUAR GUEVARA
-Com et sents?
Content.
-Com ho vas fer?
Amb playmobils.
-Perquè vas voler participar en aquest concurs?
Perquè era obligatori.
General





