ELS INVENTS

Cada any fem un treball interdisciplinari. Aquest any hem decidit fer el tema dels invents, a cada classe els ha tocat un tema diferent: P3 està fent el tema dels ordinadors, P4 treballa un tema lliure, P5 està fent els robots, 1r treballa la bombeta, 2n el coet, 3r la impremta, a 4t la màquina de retratar, a 5è li ha tocat el telèfon i a 6è el submarí.
Tots els invents estan exposats a diferents parts de l’escola: vestíbul d’infantil, vestíbul de primària, parets, passadissos…



LA LLUM NEGRA

És un tub de color negre i molt llarg que s’encén, de color violeta, il·lumina les coses que són de color blanc o fosforescent.
Nosaltres l’estem utilitzant a educació física i per l’expressió corporal.
S’utilitza per expressar sentiments, fer mímica, fer representacions d’animals, etc.

invents 132 invents 136



CONCURS DE CARNAVAL

Aquest any, per primera vegada, hem fet un concurs per veure quina classe ballava més a la rua de Carnestoltes.
Us anunciem que la classe guanyadora ha estat la de 4tB.

Concurs Ball Premi
Se’ls ha atorgat un diploma i un regal molt dolç: “xuxes” per a tothom!
1 Com us sentiu?
Molt bé i molt impressionats!
2 Per què vau ballar tant?
Perquè ens agradava la música, ens divertíem i per guanyar el premi.
3 Us ha agradat guanyar?
Sí.
4 Us ha agradat el regal?
Sí.
5 Què us va motivar a moure-us tant?
La música i el fet que fos carnaval.

A l’Emilia també se li ha atorgat un diploma per ser la mestra que més va ballar.

Concurs Mestre Emilia