21.- Avui dia 21 és un dia molt important.-

01.- Prèvia.-

Per a les tutories de d’ESO, útil per a altres matèries que treballen valors socials i també com a tasca per a casa.

Font:  La web del nostre institut     http://www.institutmartifranques.com

Mirem en les notícies sobre l’AMPA.

Hi trobarem:

Primer de tot llegirem a la classe tots junts.

02.- El dia 21 és un dia important.-

És reuneix en assemblea la nostra AMPA.

L’ordre del dia és el d’una associació normal: propostes d’aprovació sobre l’estat de comptes 2011-12 i sobre els pressupostos del curs 2012-13

A més hi ha eleccions a la Junta.

03.- Avui podem dur a terme una tasca per a casa.

03-1 Si ens pregunten els nostres pares i/o les nostres mares.-

Què has fet avui  a l’institut?

Avui hem parlat de l’AMPA i que el dimecres a les vuit de la tarda hi ha una assemblea, la pots veure a la web del nostre institut en notícies.

I tot seguit pots preguntar: Què som socis/sòcies a l’AMPA

03-2.- En el cas que no t’ho preguntin pots dir la notícia i fer les preguntes igualment.

04. I saps per què?

L’AMPA és una associació dels pares i de les mares d’alumnes del nostre institut. És el motor que organitza trobades de pares i mares per atendre necessitats que tenim com a pares i com a mares, serveis per atendre necessitats educatives de l’alumnat a nivell extraescolar, tot dins del nostre Projecte Educatiu de Centre, en col·laboració amb l’equip directiu, en participació a l’assemblea i després amb els seus representants en el consell escolar de centre i invita amb totes les famílies en col·laboració amb les tutories i gràcies a aquestes amb tot el professorat. I saps per què?

Per a col.laborar en la qualitat de l’ensenyament i facilitar els ajuts que els pares i mares necessiteu en el repte de l’educació nostre.

Pare i/o mare si estàs associat/ada , participa.

Pare i/o mare si encara no ho estàs pregunta per les avantatges de pertànyer a l’AMPA?

Perquè pare i/o mare si l’AMPA també funciona, tots hi guanyem.

Tu, alumne/a també ets el motor per a la qualitat de l’ensenyament.

Avaluació: El proper dia parlarem com ha anat l’experiència de comunicar això als nostres pares/mares/familiars.

FEM PINYA ENTRE TOTS I TOTES

Cooppel

Quant a Cooppel

Tot sobre els Talents Cooppel. Nucli central de la pràctica creativa i cooperativa. Els aprenentatges segons la seva contextualització, la seva constructivitat i la seva cooperació, amb el suport dels treballs en xarxes i de les tècniques d'aprenentatges cooperatius aplicades en el territori en aprenentatge servei voluntari social de Reus, el Camp de Tarragona, el Priorat i la Ribera d'Ebre (RECTEPRE)