Presentació Malalties Cardio-vasculars, per Marc, Marta i Mireia

Ací teniu la presentació sobre les malalties cardio-vasculars que la Marta Garcia, el Marc Gil o la Mireia Lòpez  ens van exposar dilluns.

[slideshare id=2647815&doc=malatiescardiovasculars1-091204034029-phpapp02]

Published by

Màrius

Màrius

Professor de Ciències a Secundària, amb formació i deformació biològica. Treballe a l'Institut Santa Eulàlia de L'Hospitalet de Llobregat.

7 thoughts on “Presentació Malalties Cardio-vasculars, per Marc, Marta i Mireia”

  1. El treball es veu bé, i les imatges, les lletres també es veuen clares, però pot posar més imatges que pot trucar més atenció a la gent, en concret està bé la feina i està molt complet. Bé, bona feina. Jejejej

  2. El power point es clara i entenedora, el power point es molt clar,les imatges ajuden a entendre millor, i son imatges ben agafades ja que no distreuen el públic, la presentació no la vaig veure pero si estaba igual que el power point llavor bé.

  3. Aqeust power point m’ha semblat bastant clar i entenedor en quant a contingut, y bastant vistós.

  4. La presentació esta molt bé, ja que te la lletra adequada i es pot llegi facilment a més a més té algunes imatges molt ilustratives.
    Els conceptes estan molt ben explicats.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà