Ací teniu el primer dels set fragments de la grabació del 21 dias Transtorns alimentaris, si algú el troba complet feu-me arribar l’enllaç.
Tot i l’impacte del documental-reality, hi ha algunes coses a comentar, no?. Pel mateix preu, aquí teniu una entrevista a la psicòloga que va supervisar a la reportera mentrés va durar la grabació.
[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/1RWnACexZvY" width="425" height="350" wmode="transparent" /]
Aquest vídeo em sembla molt trist perquè totes les noies li passen molt malament, i crec el que estan patint no és necessari. I crec que a partir d’ara intentare menjar bé… Jejej
Bé la veritat és que després de mirar aquest video em sento feliç i amb sort perquè el meu cos és molt sa i estic molt happy amb el meu cos, crec que aquestes noies han d’acceptar tal com són, i no obligar a canviar amb una forma molt dura, i et pots posar malalta.
I crec que poden agafar d’una manera més sa com ara, esports, però no deixar de no menjar en tants dies!!!
xxxxiiiissss ppplllaaauuuu ….