PRIMERA MOBILITAT DEL PROJECTE COMENIUS

Els dies 23, 24 i 25 de gener l’escola va fer la primera mobilitat d’aquest curs del projecte Comenius .
Quatre alumnes de 6è i 2 mestres van marxar a la ciutat de Dabrowa Gornicza ( Polònia ) per participar en la primera trobada .
Allà ens vam trobar amb 20 nois i noies de Suècia, Turquia, Eslovàquia i Polònia que també van participar.
L’escola de Dabrowa Gornicza va preparar un programa d’activitats pels tres dies molt variat ( visita a l’Ajuntament de la ciutat, passejada per Cracòvia, visita a una emissora de ràdio etc…)
Els nois i noies participants, van ser acollits i van compartir el dia a dia amb famílies d’ alumnes de l’escola de Dabrowa.
Va ser una experiència curta però molt intensa per tothom.
A l’abril la segona mobilitat es farà a l’escola de Martin un poble d’Eslovàquia.