Engeguem la “Setmana sobre rodes”

Un altre any comencem la setmana sobre rodes a l’escola. Des de l’àrea d’Educació Física  treballarem  les habilitats motrius, l’orientació espacial, l’equilibri i les senyals de trànsit bàsiques amb els nens i nenes mitjançant elements gens freqüents en les nostres sessions a l’escola.

Un altre any engeguem la setmana sobre rodes a l’escola. A les classes d’Educació Física es treballaran les habilitats motrius, l’orientació espacial, l’equilibri i les senyals de trànsit bàsiques i tot això ho farem amb vehicles de rodes (no motoritzats) com poden ser patins, patinets, monopatins.. (bicicletes només els alumnes de 4t!!!).

A l’hora del pati, seguint una distribució horària, també podran fer servir aquest material.

• Els alumnes de 1r i 2n portaran els vehicles de rodes a l’escola el divendres 23 de febrer.
  • Els alumnes de 4t portaran les bicicletes a l’escola el dimecres 21 de febrer.
  • Els alumnes de 3r, 5è i 6è portaran els vehicles de rodes a l’escola el dilluns 26 de febrer.

Tots els vehicles de rodes romandran a l’escola tota la setmana.

Caminada 6è – Grau de la Trona – El Figaró

La caminada de 6è d’enguany ha estat fins més enllà de la Trona d’en Grau. Hem començat a la població del Figaró- Montmany
20070508094605_0769553748
Hem anat seguint en tot moment els senyals del PR C33 fins arriar a la Trona d’en Grau, després hem continuat pujant

Hem pogut contemplar al llarg del nostre camí roques i dolomites que formen figures curioses, com són les Germanes i les Agulles del Salt. També ens trobem un encreuament de camins que ens podria portar cap els Cingles de Bertí, però nosaltres continuem el nostre PR fins arribar a la Trona.

Fes clic a la imatge per veure més fotografies.

TORNA LA SETMANA SOBRE RODES!!!

Des de l’àrea d’Educació Física i per vuitè any consecutiu volem treballar les habilitats motrius, l’orientació espacial, l’equilibri i les senyals de trànsit bàsiques amb els nens i nenes mitjançant elements gens freqüents en les nostres sessions a l’escola.
Per aquest motiu la setmana del 9 al 13 de març del 2015, les classes de l’àrea d’Educació Física de Primària les farem utilitzant diferents tipus d’objectes amb rodes: patinets, monopatins, tot tipus de patins…(bicicletes només els alumnes de 4t !!).

Els objectes sobre rodes es portaran a l’escola el dilluns 9 i se’ls enduran cap a casa el divendres 13. Tot el material quedarà guardat al gimnàs de l’escola.

Mens sana in corpore sano

LMP43_mensanaBenvolguts alumnes, comencem el nou curs 2014-2015.

Com diu la dita “El camí més llarg comença sempre amb un primer pas”, i aquest curs caminarem plegats per explorar i aprendre amb la nostra eina més útil; el cos.

6è puja a Montserrat

Enguany des de l’Àrea d’Educació física vàrem decidir que amb els alumnes de 6è faríem el cim de Sant Jeroni, la cota més alta de Montserrat. És un cim fàcil i amb un entorn excepcional que s´alça fins els 1.236m.
Per pujar vam fer servir el camí Vell a Sant Jeroni entre boscos i resseguint el torrent de Santa Maria durant una bona estona. A la baixada vam seguir el camí Nou o també anomenat “camí dels Francesos”, un sender amb increïbles vistes sobre les agulles de Montserrat.
El camí és força dret a estones, amb una mitjana de pendent de pujada propera al 20%.
Ha estat una bona opció la d’agafar el Funicular de baixada ja que el camí que porta al Monestir està pràcticament tot cimentat i és poc agradable de fer.
Les nenes i els nens van comptar els esglaons que vam pujar i baixar i vam fer més de 1.400.