TROBADES PEDAGÒGIQUES PER MESTRES

Aquest curs tornem a relaitzar les trobades pedagògiques establint 3 dates per tal d’acollir docents d’altres escoles i instituts que estiguin interessats/des en veure la pedagogia del centre i el procés de transformació que hem realitzat al llarg dels darrers cursos, ara també a la secundària.

Aquestes dates són:

1r Trimestre:

8 de novembre de 2023, dimecres (Completa).

Col·legi Lestonnac (Badalona) 6 places, IE Mirades (Barcelona) 2 places, Serveis Territorials Barcelonès 3 places, Escola Pere de Tea (Badalona) 2 places, Escola La Carpa (Hospitalet del Llobregat) 3, IES Els roures (Dosrius) 2, Escola Baldiri Reixach (Badalona) 2.

2n Trimestre:

14 de febrer de 2024, dimecres (completa).

IE Mirades (Barcelona) 2, Col·legi Lestonnac (Badalona) 6 places. SSTT Barcelonès 1 plaça, SSTT Baix Llobregat 4 places, Escola Frederic Mistral (L’Hospitalet del Llobregat) 4 places, Escola Pia (Granollers) 5 places.

3r Trimestre:

8 de maig de 2024, dimecres (18 places).

Escola General Prim (Reus) 2 places,

La Jornada consistirà en el següent:

9h: Rebuda i breu explicació de la visita posterior a l’escola.
9’15h: Visita a l’escola en dos grups. Observació dels espais comunicatius, matemàtics, d’art i construcció de mitjans i grans i els ambients de mitjans.
11h: Esmorzar.
11’30h: Espais de lliure circulació de la comunitat de petits/ projectes i itinieraris personals de secundària.
12’30h: Explicació de la pedagogia del centre, de com ha estat la transformació i possibles preguntes que puguin sorgir.
Si esteu interessats envieu un mail a l’escola (a8076947@xtec.cat) indicant el nom de l’escola, quants vindireu i la data escollida.
Estarem encantats d’acollir-vos.