TANCAMENT DE CURS I BONES VACANCES

Benvolguts infants i famílies.

Aquest curs ja s’ha acabat. Ha estat un curs diferent, atípic amb un final que ningú esperava ni desitjava.

El 12 de març ens deien que havíem de deixar les aules i tancar-nos a casa perquè hi havia un virus força contagiós. Ràpidament ens vam haver d’adaptar a la nova situació. Vam haver de re planificar tot el curs i tractar de reforçar els aprenentatges apresos de manera virtual, però sobretot ens vam haver d’adaptar a una nova manera d’acompanyar-vos emocionalment, una manera sense abraçades i amb molta distància, a través d’una pantalla.

Durant aquests tres mesos hem intentat arribar a totes i tots vosaltres a través d’una xarxa social, d’una trucada, d’un zoom o del mail. Hem volgut saber com estàveu, com us sentieu, qué necessitaveu i com us podíem ajudar. Hem intentat respectar a aquelles famílies que per diverses raons no han volgut o pogut participar i hem intentat animar i acompanyar a aquelles que ho necessitaven.

Hem gaudit molt veient-vos fent els reptes i ens hem emocionat sentint la vostra veu. Mai pensàvem que us trobaríem tant i tant a faltar. L’escola són mirades, amistat, complicitat, abraçades, somriures i plors. És pràcticament impossible traslladar això a una pantalla. Al final diuen que no saps el que tens fins que ho perds i així és. Els docents sentim que ens ha faltat una part de nosaltres durant aquest període. Ens heu faltat vosaltres petites i petits.

No puc oblidar-me de les famílies, volem agrair la vostra dedicació i el seguiment que heu fet dels vostres fills/es a casa. Sense la vostra col·laboració, treball i esforç no hagués estat possible aquest tercer trimestre.

Gràcies per deixar-nos entrar a casa vostra i compartir estones que ens han fet passar molt millor aquest confinament. De part de tot l’equip docent, gràcies infinites!

I per finalitzar us deixem unes recomanacions per aquest estiu per tal que vosaltres, infants, el gaudiu a tope!

Al setembre ens espera una tornada incerta però esperem que al menys puguem tornar-nos a retrobar a l’escola, la nostra ESCOLA.

Bones vacances.

Una abraçada.

L’Equip de mestres de l’Institut Escola Lluís Millet.