GRÀCIES FAMÍLIES

Benvolgudes famílies.

Arriba el 22 de juny i amb aquesta data ens trobem ja en el fi de curs. Sembla que ha passat volant però si mirem enrere ha estat un curs incert, difícil i ple de neguits, però també val a dir que hem pogut mantenir el centre obert i hem pogut rebre als infants i joves.

Començàvem el 12 de setembre fent apostes de quant de temps estaríem oberts. El maleït virus ens va fer tancar abans d’hora el curs anterior i amenaçava amb fer-ho també amb aquest. Només començar vam haver de tancar 2 grups i ja ens temíem el pitjor, però ens vam anar recuperant i vam tenir un primer trimestre força tranquil i “normal”.

Durant el segon trimestre el virus ens va colpejar amb força, vam tancar grups sense parar, vam tenir mestres contagiades, confinaments i fins i tot els nostres conserges i la vetlladora van estar a casa. Vam viure un carnestoltes força atípic amb gairebé la meitat d’infants a casa, o bé confinats, o bé amb por de no contagiar-se. La setmana més esbojarrada del curs al Millet no ho va ser tant aquest curs.

Però mica mica ens hem anat recuperant amb força, ganes i il·lusió i hem fet un tercer trimestre encara més normal que el primer, amb algun ensurt final que per sort ha quedat en res.

Al setembre ens reuníem al menjador de l’escola i us demanàvem, sobretot aquest curs, col·laboració. Això no podia funcionar sinó treballàvem plegats, sinó érem un equip famílies i docents. Ara ja a les acaballes, només podem tenir paraules d’agraïment per totes les famílies. Ha estat un èxit compartit el poder tenir el Lluís Millet obert; famílies, docents, monitores, conserges, personal de neteja, totes i tots hem aconseguit aquest petit miracle que al principi semblava una utopia. NO em puc oblidar dels infants i els joves que ho han fet fantàstic. Es van haver d’adaptar a una sèrie de normes noves molt estrictes, a separar-se de companys i companyes, a compartir amb nous alumnes el seu temps, a portar una mascareta incòmode tot el dia…. per tot això són uns campions i campiones i, nosaltres les seves i els seus mestres, només podem que felicitar-los i sentir-nos molt orgullosos de totes elles i ells.

A banda de totes les restriccions del virus, aquest curs també iniciàvem un repte nou, la secundària. Ha estat complicat amb un any així però entre els alumnes i les professores han anat construint un curs molt maco on han treballat, s’han esforçat i tots ho heu pogut veure amb el seu treball final, que ha estat una passada. Felicitats. La secundària al Millet segueix en construcció i per nosaltres és un repte apassionant que hem entomat amb molta il·lusió i dedicació per acompanyar als nostres infants fins a l’adolescència.

També vull fer un recordatori a les persones que, malauradament, ens han deixat al llarg d’aquest temps. Familiars de docents i famílies que han hagut de patir de forma directe els efectes més greus de la COVID 19. Una forta abraçada.

Ara toca descansar i agafar forces pel curs vinent que segurament serà molt més normal que aquest. Abans de començar us informarem de les noves mesures que seran més laxes que les actuals.

Un altre cop, de part de tots els docents i personal del centre, GRÀCIES FAMÍLIES.

Bon estiu!

Juanjo Coca.

Director IE Lluís Millet.

GRADUACIÓ DE 6è.

Benvolgudes famílies de 6è.

Em plau anunciar-vos que, donades les bones dades epidemiològiques i com ja haureu escoltat als mitjans de comunicació, podreu assistir a l’acte de graduació de primària dels vostres fills i filles.

Aquest acte el farem el dia 22 de juny, el darrer dia de final de curs, a les 12h al pati de l’escola.

Malgrat que la pandèmia sembla que afluixa no podem abaixar la guàrdia, per tant les condicions per entrar seran les següents:

– Màxim dues persones per alumne.

– Presa de temperatura a l’entrada i absència se simptomatologia COVID.

– Les tutores i el tutor us enviaran un tokapp la setmana vinent amb opció de resposta on haureu d’indicar les dues persones que vindran amb el seu número de telèfon i DNI. Si no tenim aquestes dades NO PODREU ENTRAR AL CENTRE.

– Mantenir distància de 2’5m entre persones de diferents bombolles i, evidentment, dels infants.

– Seguir en tot moment les instruccions del personal del centre.

Ens fa molta il·lusió poder graduar als alumnes amb la vostra presència.