BENVINGUDA CURS 2020-2021

Benvolguts infants i famílies.

Esperem que hagueu passat unes molt bones vacances i estigueu amb moltes ganes i il.lusió per començar l’escola després de 6 mesos sense poder venir.

Els mestres ja ens hem posat a treballar per preparar el curs. Un curs que es presenta incert però en el que posarem moltes ganes per tal que sigui atractiu, emocionant com sempre i que seguiu aprenent de manera motivant i agradable.

Tenim el repte de fer l’escola el màxim segura possible, però estem segurs que entre tota la comunitat educativa ho aconseguirem, treballant pelgats amb responsabilitat individual i col.lectiva.

Per aquest motiu, donades les circumstàncies que tots/es coneixeu, i per tal que estigueu informats abans de començar l’escola, hem avançat les reunions pedagògiques d’inici de curs i les realitzarem la setmana del 7 de setembre.

L’assistència és imprescindible (obligatòria) ja que explicarem com es durà a terme l’obertura de l’escola i el funcionament del curs, que serà el diferent a l’habitual.

Per poder assistir serà imprescindible:

– Absència de simptomatologia associada a la covid-19.

– Mascareta obligatòria.

– Únicament un progenitor/a per família.

– No podeu portar als infants.

– Presa de temperatura a l’entrada al recinte escolar.

– Rentat de mans amb gel hidroalcohòlic a l’entrada (l’escola en disposarà).

– Seguir les instruccions que us donaran els professionals del centre.

Els dies i horaris de les reunions són els següents (cursos 2020-2021):

P-3: dia 7 de setembre a les 10h.

P-4 i P-5: dia 7 de setembre a les 16h.

1r: dia 8 de setembre a les 10h.

2n i 3r: dia 8 de setembre a les 16h.

4t: dia 9 de setembre a les 10h.

5è i 6è: dia 9 de setembre a les 16h.

1r ESO: dia 10 de setembre a les 10h.

La rebuda i presentació es farà al menjador del centre.

Trobareu els llistats de la classe del vostre fill/a a l’entrada del centre (vestíbul principal).

Us deixem una infografia amb un petit resum de com serà aquest pla d’obertura.

Si alguna família no pot assistir us demanem que ens contacteu via telefònica a partir de demà o bé a través del correu electrònic de l’escola a8027936@xtec.cat (recordem que l’assistència és obligatòria).

Cordialment.

L’equip directiu.